Metin2 DK

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

[Dagens tilbud] 22-10-2018

0

Vil gerne informere DK :)

18

Capsaicin

De fedeste nogensinde

3

Alive

[Dagens tilbud] 21-10-2018

0

Opdatering 18.4: Nyt Indhold til Udviklede Kæledyr og Halloween

2

Baubie

Recent Activities

• Baubie -

Posted the thread [Dagens tilbud] 22-10-2018.

Thread
    Kære Community announcement_metin2_it_79c08168dcab9920187b81acc3cccf99.jpg Drageguden tilbyder følgende items i itemshoppen med rabat. icon_metin2_it_25fbcd9a27002fe1c02466b61c3044fd.png Stor start pakke 129 104
  • UNSEEN -

Liked Alive’s post in the thread De fedeste nogensinde.

Like (Post)
    Hmm .. kan man kun prale med, hvad man har opnået i forhold til pvp og pvm eller kan man også prale med de venskaber man har fået? Well, tænker jeg tager begge dele, hehe :) PVM : - Første til at solo Jotun-Thrym (med buff, selvom nogen ikke mener det…
  • Capsaicin -

Replied to the thread Vil gerne informere DK :).

Alle racer kan tage alle .. men nu snakker jeg om om kriger-racen generelt og de 2 grene den består af; Mental og Kropkriger. Eneste race udover kriger-racen der er tilnærmelsesvis lige så god er sura-racen med magi og klinge. Magisuraer er latterligt…
  • DobbeltD -

Quote from Capsaicin: “ DD.. - kan ikke lige umiddelbart forstå hvad du mener med berserk og SK? Kriger-racen er og har altid været den stærkeste race ” Alle klasser kan få deres magier i P, uden at det gør racen svagere, undtagen kriger. P…
  • Capsaicin -

Jeg har ihvertfald gjort mit for at holde gang i tingene ved bl.a. at foreslå: - ordensturneringer - nationskrig - 1 v 1 pvp-turneringer - Idéer og forbedringer til spillet - Generelle forslag til begivenheder .. Men lige lidt hjalp det. DD.. - kan…
  • Alive -

Replied to the thread De fedeste nogensinde.

Hmm .. kan man kun prale med, hvad man har opnået i forhold til pvp og pvm eller kan man også prale med de venskaber man har fået? Well, tænker jeg tager begge dele, hehe :) PVM : - Første til at solo Jotun-Thrym (med buff, selvom nogen ikke mener det…
  • DobbeltD -

Liked Alive’s post in the thread Vil gerne informere DK :).

Like (Post)
    Er enig med Daz i at metin2 har haft sin storhedstid. At sige de ''store spillere'' eller ''gamle spillere'' bare skal komme tilbage, vil sådan set ikke rigtig hjælpe på noget, hvis de ikke har den lyst og gnist, som de havde, da de spillede metin2.…
  • DobbeltD -

Quote from Alive: “Er enig med Daz i at metin2 har haft sin storhedstid. At sige de ''store spillere'' eller ''gamle spillere'' bare skal komme tilbage, vil sådan set ikke rigtig hjælpe på noget, hvis de ikke har den lyst og gnist, som de havde, da…
  • Zitrox -

Liked Capsaicin’s post in the thread De fedeste nogensinde.

Like (Post)
    Well.. hvis vi skal sige fu'ck janteloven så vil jeg da gerne bidrage med lidt indhold til tråden, så forbered jer på lidt læsestof ^^ Bedrifter: - Lv 105 sten nakket med min lv 21 kropkriger (tog ca 21 min) uden nogen form for hjælp til mobs. - Første…