Recent Activities

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• TheKingsman -

Replied to the thread Game crash efter brug af tp ring.

det kan sagtens ske for enkelte karaktere, for et par dage siden var det island og min buffer den var gal med, min kriger kunne sagtens rende rundt og lave det den havde lyst til, men bufferen måtte ikke komme ind på ch1 xD
  • Baubie -

Posted the thread [Dagens tilbud] 13-12-2018.

Thread
    Kære Community announcement_metin2_it_79c08168dcab9920187b81acc3cccf99.jpg Drageguden tilbyder følgende items i itemshoppen med rabat. icon_metin2_it_b700b599ad4259fffab7effd058caac4.png Tredje hånd (30d) 45 31
  • Baubie -

Replied to the thread Onsdagens ventetid.

SVARET: Harang Alle vindere har en e-mail fra mig. Tillykke heart.png
  • Baubie -

Posted the thread Baubie i ferie.

Thread
    Hejsa Som information til jer vil jeg være på ferie fra 16-12-2018 til 21-12-2018. Svaret på ticket vil desværre tage længere tid i denne tid. hilsen Baubie
  • [CM]CryoBunny -

Posted the thread Extra maintenance.

Thread
    Dear Players, We’d like to inform you that we are currently planning to do a maintenance tomorrow morning to address some technical issues. The maintenance is currently scheduled for 11:00 CET. However, it might already start a bit earlier or may be…
  • ErDetSlutMedDk -

Liked TheKingsman’s post in the thread Skrivning til support og dets effekt.

Like (Post)
    kan kun opfordre alle til at lave en direkte ticket support til gameforge, under change game, vælg gameforge (support.gameforge.com) og ikke til spillet metin2.dk gennem gameforge support service, og lave en lang liste over alle de ting der er galt med…
  • Givmigkage -

Like (Post)
    kan kun opfordre alle til at lave en direkte ticket support til gameforge, under change game, vælg gameforge (support.gameforge.com) og ikke til spillet metin2.dk gennem gameforge support service, og lave en lang liste over alle de ting der er galt med…
  • Givmigkage -

Liked xSirius’s post in the thread Skrivning til support og dets effekt.

Like (Post)
    Så nu kan vi jo tage den med support. i min tid har jeg skrevet utallige gange til support blandt andet gentagende rapportering af en bruger som har den værste opførsel og samtiudigt bryder Terms of Service med sin måde og være på men han er sku…
  • Zitrox -

Like (Post)
  • TheKingsman -

Replied to the thread Skrivning til support og dets effekt.

• TheKingsman -

Like (Post)
    Så nu kan vi jo tage den med support. i min tid har jeg skrevet utallige gange til support blandt andet gentagende rapportering af en bruger som har den værste opførsel og samtiudigt bryder Terms of Service med sin måde og være på men han er sku…
  • ErDetSlutMedDk -

Like (Post)
  • xSirius -

Posted the thread Skrivning til support og dets effekt.

Thread
  • Givmigkage -

Liked TheKingsman’s post in the thread Fejl.

Like (Post)
    under middel er et ærligt svar... det kører som det gjorde for 10 år siden, som tidligere beskrevet, alt loader 5 km efter man er rendt forbi, der er delay på simple commands som op og ned af mounts, load distance (afstanden man kan se ting i) er med…
  • Little Devil -

Replied to the thread Er vi ikke mere end det?.

De kontoer der er blevet udelukket fra spillet kan skrive til support vi kan og må ikke tage den på forum. Endvidere hjælper det ikke at åbne nye tråde med samme emne. ønsker man hjælp er man velkommen til at skrive til support. Eller her på forum i
  • TheKingsman -

Replied to the thread Fejl.

under middel er et ærligt svar... det kører som det gjorde for 10 år siden, som tidligere beskrevet, alt loader 5 km efter man er rendt forbi, der er delay på simple commands som op og ned af mounts, load distance (afstanden man kan se ting i) er med…
  • Givmigkage -

Replied to the thread Fejl.