Search Results

Search results 1-20 of 389.

• 17-02-2018 Koncentreret læsning drop.

ADA - - Spillet

Enig - også ved at være træt af de events.. med noget skulle droppe fra sten og bosser har selvsamme aften i dag. taget 40+ sten og 8 bosser.. men ingen konc.. således også i map90+ Det samme var tilfældet for mig med exp.ringe.fra sten og bosser. Forleden med 12 timers. Amoras.kister.. +1 kiste ud af 8 timer.. hvorimod det dog lykkes mig første gang at få 6 stk. tjooo.. så fedtet er det så .. at event med sten og bosser ikke altid bliver så aktuelt.. xD

• Begynder-problemer

ADA - - Spillet

xD Det dog glædeligt at læse, at du nu kunne begynde at spille igen, hvis du gad. - at starte ch2 er ganske sjovt, ( idag undtaget : fungere ikke ) .. når man lige skal prøve det igen og ikke vil generes af alle mulig Ulempen er også, at man så ikke får set de spillere der er online.. hvis der er nogen i byen .. Når man er lv. 15 kan man benytte sig af chatten og spørge og tale med andre.. hvilket måske havde nok så nyttigt for dig nu da det er 10 år siden - Metin2 har udviklet sig MEGET på de s…

• KICK CHANNEL II

ADA - - Spille-fejl

2100 this day BUMP

• Vinter Ol i Metin ( ?? )

ADA - - Spille-fejl

OK ! Jamen så vil vi se til at have mere tålmodighed Vi som gamer havde bare håbet der var bare én der netop havde forståelse for at, Helts medajlen ( 24T ) ville have været super lækkert at få, samtidigt med afvikling af +75% exp. event. Dér er Helts Medajlen nyttig. Alene i 24T er den såment bare en teaser og ikk særlig bevendt. Btw : lækkert med event. Vi elsker FiskeEvent / TetrisEvent / SamleKortEvent - pff. /AdAstraWorld

• Hej Zitrox, Jeg beklager, selv, at der i Katagorien " teknisk support " ikke er én løsning, men flere, dog ofte de samme i flere forskellige tråde :: kan det passe af ingen af disse tråde kan afhjælpe. * Metin kan ikke afvikles på MAC. * NET programmer som Java, flash skal være opdateret og gerne for din fortrukne søge portal så som Crome, Firefox ect. * Metin SKAL have sin egen MAPPE på " C:\ " drevet * Enten laver du UNDTAGELSE for metin mappen i dit fortrukne antivirusprogram eller så vælger …

• Vinter Ol i Metin ( ?? )

ADA - - Spille-fejl

ja. så blev det tiden hvor starten til vinterens ol startede i Korea kl. 1200 i dag. - æææ " Optjen berømmelse, ære og medaljer i vores Vinter Olympiade Event! Saml alle brikkerne af Heltens Medalje for at optjene mægtige bonusser plus en værdifuld kiste som belønning. Du kan også få fingrene i vores specielt søde Olympiske hatte i Item Shoppen! ". Hvornår starter det så .. er det helt misforstået at dette skulle starte i dag.. ?? .. for vi er godt nok mange her kl. 1800 der er skuffet.. !!!.

• Intet nyt ! kl. er nu 15:15 Metin we do love you but you´r loosing our unconditional love when you don´t be in time

• ooo.. kl. er 14:16 - hvilken tidsregning bruges under eventet.

• Spil crash og ugyldig email?

ADA - - Teknisk support

JoTak - sjovt.. - restartede computeren, fandt mappen med Meti2.. og slettede GameGuard alt sammen fordi jeg også fik klientkick på nr. 2 konstant. og lidt stædig, fik dog nogle kick .. - men nu køre det nu på 17 minut med 3 klienter. Hvorfor GameGuard ( ? ) fordi det min erfaring, at når nyt sker i Metin2, så er det dér skidtet går galt - så vidt jeg kan se opdateres GameGuard definitioner først løbende om torsdagen. vh AdAstraWorld

• AutoHunt (tilkøb) testet og vurderet.

ADA - - Landets Kro

Hmm er det så bare kun mig der oplever at : Autohunt tilkøbet er blevet så forringet at det helt hen i skoven at købe det - havde det et par dage .. virkede fint - men NU får jeg hoppende skærm, sort skærm , ikke istand til at bruge klienten ect. - alle disse inden for en times online. og det er sket over flere dage. Har opgivet at forstå det !

• synes det er pinligt at vare, så som røde SS ( SS+ ) ikke kan stables - sær fordi selve opdateringen er lækker da mange andre vare kunne stabels Og når vi således er ved det, kunne det være mindre pinligt, at få opdateret kister, tombola med mere sådan at vare / items som burde kunne stables : Malm, pots, drops fra monster a la tigerskind, shirke+, slanghale+, petsbøger udgave xx ( utallige vare ) også igen kan stables med de drops vi får ingame. ordnung muss sein vh AdAstraWorld

• Okey Kort

ADA - - Spille-fejl

JaTak !!

• Ibentræskister 25 december ( ?? )

ADA - - Spille-fejl

<p>Glædelig bag(h)jul !</p><p><br></p><p>Vi er desværre et del stykker som oplevede at :: 25.12.2017 Crimson Ebony Boxes - (6 hours) :: IKKE droppede i de 6 timer ( ? )</p><p>- til trods for annonceringen ingame, er vi således kommet i tvivl om det blev aktiveret.</p><p><br></p><p>Og vi vil da være super kede af ( læs: møg-irreteret ) at skulle opleve denne situation ved :: 26.12.2017 Concentrated reading - (8 hours)<br>- al respekt for helligdage / jul og sådan noget som arbejdsfri dage.</p><p>…

• Opdate og info.

ADA - - Spille-fejl

Nu det ikke fordi det er ukendt at der køres opdatering på DK serveren om onsdagen - men må vi så bede om at dette annoceres når det sker, ingame som i plejede at gøre .. I dag sidder man og tænker.. nå, ingen opdatering.. og derefter kl. 10:17 får kick. - prøvede at logge ind, derefter. Selvfølgelig ingen kontakt til Serveren. Konkludere at dette må skyldes opdatering, som forventet. - MEN vi vil godt have det informeres. Så vi kan logge af inden det sker, for at undgå at " miste " noget.. Hvil…

• Købt 2 kister i dag. HVOR ER DE !! ??

ADA - - Spille-fejl

okay.. - så må jeg bare acceptere at jeg ikke har fået noget nævneværdigt for de 70 DR, da det så er lagt oveni noget af det jeg havde i forvejen. Skrammel. !.. Trist.. - og nej.. ikke flere kiste køb fra min side.

• Købt 2 kister i dag. HVOR ER DE !! ??

ADA - - Spille-fejl

fa. pinligt.. 70 DR .. a 2*35 til kister fra itemshoppen - men kan ikke finde dem .. HVOR ER DE ??

• Computer

ADA - - Spillet

Funktionsknapper - ændring. A) åbn BIOS ved at trykke på F2, når du starter computeren og så vælge Main-menu og ændre Function key behavior til Function keys). B) Fn + Shift + Numlk En af disse 2 muligheder.

• Ingen adgang til grotte 1?

ADA - - Spille-fejl

såvidt det vides. På grund af en bug, har man ved den senest annonceret opdatering.. / vedligeholdelse.. valgt at lukke grotten. - denne bug skulle efter sigende have medført at man uhensigtsmæssigt kunne erhverve sig uanselige mængder af yang. egen tolkning : En bug, er således en fejl i spillet som spillerne har opdaget og derefter udnyttet til egen fordel ( := exploid ). := en fejl der ikke er spillernes fejl. men programmør fejl. Såå istedet for at brænde alt af i ventetiden på grotten, så e…

• En meget kryptisk forklaring for begrundelse for dagens opdatering : " .. at det skyldes en eller flere spiller har udnyttet ( exploid ) en fejl i spillet til at skaffe sig mange, tonsvis, af yang. !.. ?? - og notere mig, at dette ikke kun er på den danske server dette åbenbart har været tilfælde. Faktisk undre jeg mig : troede dælme jeg kendte alle de fede steder at høste yang ved at banke mobs. - men nogen har måske fundet " påskeægget i metin ". XD.. - ser frem til at høre om hvad som bliver…

• Server Merges (?)

ADA - - Generelt

Nåå ... så læser man at der vil komme servermerge, i Frankrig. - men ærligt talt, er der jo ikke tale om at merge forskellige landes server sammen men en sammenlægning af servere i det pågældende land. Ja, de første 14 dage med EU Global server, med Steam, har nok været vellykket - mange " nye " spillere - men ærligt talt, EU Global server er i dag på samme niveau som DK serveren. Tanken er vel i længden, at GF ønsker, at Metin2 som spil stadigvæk skal være et spil at finde - men, så kunne det v…