Search Results

Search results 1-20 of 200.

• Dude? det er fordi folk har udnyttet et bug ikke fordi de har fundet et påskeæg.. det vil sige at de højst sandsynligt bliver bannet. Dette er ikke på nogen måde godt for dem som har gjort det. Men ja. Jeg har en idé om hvordan det fungere, fordi jeg hørte det var et problem på andre servere. Men det er på ingen måde godt det her

• Opdateringen idag?

Aze - - Spillet

Skal vi forvente den opdatering idag d 27.06 som der står eller hvad skal der ske? fordi gider ikke rigtigt vente på den hvis ikke den sker idag.. vil gerne videre i 95 map men at løbe derud hvis opdateringen kommer idag er spild af tid så info tak.. ellers skriv forf***** da 28.06 hvis ikke det er idag.

• channel reduction

Aze - - Spillet

Tror ikke det gælder os... dog er jeg ikke sikker men vores ch1 bliver brugt ligeså meget som ch2 nærmest pga hunt

• How to connect - metin2 global EU

Aze - - Teknisk support

wtf

• bliver vi holdt for nar?

Aze - - Event Debat tråd

Skylder månelys event ahh Vil tage Baubie lidt i forsvar, der plejer med fin skrift at stå (overalt) når det er overalt, tror også man skal tænke lidt selv.. Hvis der står 6 timer, så det nok bedst at spørge, hvis manglede tekst.. sorry to say Jeg har efterhånden taget det som en tommelfingerregel at hvis ikke der står (overalt) så er det kun fra sten eller bosser det dropper som altid.. Men alt om alt, det er selvf. rart at få den info alligevel. Men ja.. Slå koldt vand i blodet, og kom over de…

• bliver vi holdt for nar?

Aze - - Event Debat tråd

Kan altså godt være det er månelys kister fra metin sten det event findes altså også, nogle gange skriver de bare ikke på om det fra mobs eller sten, har prøvet det før

• ILDÅND Suraer

Aze - - Spillet

Må græde lidt her.. jeg er magi sura og jeg kan sagtens skade på folk med fuld def Se på klasser som aura krigere, våben sura og f.eks bue ninja Aura krigere kan uanset hvad ikke skade nok til at nakke en med 75 def nærmest fordi deres skade er så lav i forhold til alle andre klasser. våben sura har kun magi fjern som en fordel i pvp men mod nogle klasser betyder det absolut intet. Bue ninja kan man også få mere def mod end de andre, magi sura er nok den stærkeste OPVP klasse der findes pt. samm…

• yderligere fejl medkæledyr

Aze - - Spille-fejl

Noget nyt? nu der har været server update?

• yderligere fejl medkæledyr

Aze - - Spille-fejl

wauw det vidst helt galt.. men self kæledyrsboks og navneændring til dem er jo fjernet pt fordi de ikke virker åbenbart... jeg venter på boksen fordi jeg har et dyr der skal flyttes men gg det åbenbart ikke så vigtigt i guess

• Metin2 til steam :o

Aze - - Generelt

Det bliver ikke en server med 50 forskellige chs Tror dog der sker noget med diverse servers men tror ikke alle bliver slået sammen ville de nok heller aldrig gøre fordi det ville være hjernedødt dumt

• Metin2 til steam :o

Aze - - Generelt

board.de.metin2.gameforge.com/…Metin2-in-Steam/?pageNo=1 ja Metin bliver flyttet til steam ifølge den her tråd hvor diverse fra GF svarer

• Hvordan ser fremtiden ud?

Aze - - Spillet

Baubie har skrevet ingame at DK ville blive merget på et tidspunkt self kan det være en misforståelse men hun skrev det skam

• Hvordan ser fremtiden ud?

Aze - - Spillet

Årh.. self er der intet nyt? kan du ikke læse? hvis der kommer noget nyt så slår de det op.. Please -.-' det eneste jeg har hørt fra diverse forums er at Metin bliver en del af en anden større spilleplatform, ved ikke om man må nævne navnet men ellers research selv

• Opdatering 17.1 NEWS <3

Aze - - Spillet

youtube.com/watch?v=Gk_C6QYXZx8 Til jer der ikke har set det endnu så kommer der en ny opdatering som bliver læksi inkludere ch skift og man kan stable v doks og perler. dog ikke sikker på hvad mere udover det dog bliver kapper, exp ringe og alt det der ikke muligt at stable så vidt jeg forstår Lidt udover updaten er der også lidt omkring påsken tænker nogle gerne vil vide mere omkring det så her youtube.com/watch?v=B5rm3eqhdpI Jeg håber i alle har det godt -Snops

• Itemshop

Aze - - Event Debat tråd

Hov så kunne lorte lykan ikke lige noget slet hunden og lav et menneske bro

• Gæt den næste.

Aze - - Forum Spil

Nixen det ski mig Næste må være Ephiny

• tilkøb i itemshoppen

Aze - - Spille Forslag

True giver IB ret at kunne ændre dem ville være en nice feature lidt ligesom med sten i våben, så kunne man f.eks fjerne skills eller måske selv vælge hvis man bare gerne vil af med et skill

• tilkøb i itemshoppen

Aze - - Spille Forslag

Rigtig dum ide og vil desværre ødelægge det koncept at det svært at få et godt kæledyr må give dig -1 til den her Ikke alt i dette spil skal kunne købes, man må også skulle ofre lidt blod for at blive bedre

• Gæt den næste.

Aze - - Forum Spil

Nej SkvatFan kommer nok først på senere Næste må næsten være SkvatFan

• 2 klienter at channel II

Aze - - Spille-fejl

Heller ikke mig