Search Results

Search results 1-20 of 662.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• bliver vi holdt for nar?

OldJiilow - - Event Debat tråd

det er pisse flot i lige har undladt den "detalje" at det kun er for bosser og sten som ALLE andre servere DE UK osv HAR fået at vide HVAD FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF SKER DER! 1. det er for ringe 2. det er for ringe 3. det er stadig for ringe Det kan umuligt være rigtigt at vi skal kryds tjekke vores info fra forum med det der kommer de andre forums??? og som en lille service til jer så har jeg et løsningsforslag til dette "LILLE" (læs. FU***NG store problem) få styr på den info i giver! selv fu***…

• har haft 4 klinter åbne i 3+ dage nu og ingen kick overhovedet...

• Gæt den næste.

OldJiilow - - Forum Spil

forkert den næste er ADA -_-

• Forum posts

OldJiilow - - Forum og IRC hjælp

hvor blev alle ens forum points lige af? #jegvarnr1

• vildt nok, tillykke med det gamle dreng

• OL event (?) snik snak

OldJiilow - - Event Debat tråd

ved ikke om det er gået op for dig men det er jo helt frivilligt om man vil udnytte et event

• kæledyrs bøger

OldJiilow - - Spillet

Quote from pain: “men hvad er chance for at få en bog ud af bosserne 0.001 til 100 eller hvad?? :huntsman: ” hvad vil du bruge drop-chancen til? de dropper ikke oftere af at du kender den alligevel

• kæledyrs bøger

OldJiilow - - Spillet

først er spillet for nemt og nu er det for svært at hunte en vigtig ting..... lad vær at piv

• farvel farvel x)

OldJiilow - - Farvel Tråde

farvel min lodne ven gl irl

• Havest event /høst festival?

Jiilow - - Event Debat tråd

der er ingen nem måde og det er et ligegyldigt månedligt event, du har spildt din tid

• god pinse Senpai

• Stop dig selv

Jiilow - - Generelt

så du mener jeg scammer eller hvordan skal jeg lige forstå det der?

• Stop dig selv

Jiilow - - Generelt

Quote from CB213: “i har selv skabt folk der scammer? hvis i bare engang imellem lod de lows der render rundt og spørger om pots eller en smule yang få det de sprugt om så ville alt være fint?. nu siger i sikkert det kan de selv skaffe, det har du helt ret i. men så kan i sku også selv skaffe gear istedet for at låne. dobbelt moralske siger jeg bare” hahahahah, vil mene du med det der har tabt småkagerne jeg har aldrig fået yang, gear, pots eller andet dengang jeg var low lvl? det handler om ind…

• nationskrig?

Jiilow - - Generelt

Quote from TunderstrikeE: “sH det eneste du kan er at skrive intet andet, skriv når du engang kan noget og gerne med dit EGET GEAR #BISSE” øhm? kæmper du uden tw'''s så?

• Gæt den næste.

Jiilow - - Forum Spil

nej mig kan man godt se... den næste er masterman

• Feedback på PvP-turnering

Jiilow - - Spillet

Quote from CB213: “BLACK jeg har i det mindste til værdighed til at indrømme jeg er dårlig pvp fjols. PRØV LÆS EVNET IGEN BEDSTE KRIGER SHAMA OSV IKKE STÆRKESTE Bedste Kriger:5 +4 sten efter eget valg og 5 velsignelses dokumente” du mener seriøst ikke det kræver værdighed at sige man er dårlig pvp?

• Biologens uvirksomme eliksir

Jiilow - - Spillet

ham der lægen i by1

• Forum update

Jiilow - - Generelt

okay okay okay (har du skiftet billede for at signalere at jeg ikke skal falde ned af pinden?)

• Forum update

Jiilow - - Generelt

damm jeg faldt lige ned af pinden med det hurtige arbejde keep it up

• Spam tråde

Jiilow - - Generelt

du har ret arte, havde jeg glemt man kunne er vist ved at blive et gammelt fjols...