Search Results

Search results 1-20 of 72.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Vende tilbage?

Capsaicin - - Generelt

DK er ret dødt, meget sigende at der nærmest ikke er nogle store spillere tilbage og lige nu er det virkelig bare restopsamling rundt omkring. Dog vil jeg sige, hvis man savner det sociale aspekt i metin, så vil det altid være fint så længe man har nogle gode bekendtskaber, men hvis man vil noget med spillet og gerne vil opnå noget for real, og vil pvp for den sags skyld, så skal man ikke vælge DK-serveren. PS. Man skal ikke være så god til tysk for at spille på en tysk server. Hvis man har spil…

• Begynder-problemer

Capsaicin - - Spillet

Ja, metin2 er generelt faldet i kadence med årene - men hvis du vil noget mere seriøst, så burde du måske overveje en udenlandsk server, hvor du vil møde mange spillere samt massere af muligheder og udfordringer - Dog vil du nok komme til at savne det sociale aspekt i spillet(ihvertfald på den tyske server, hvor sprogbarrieren godt kan gøre det lidt svært at 'connecte' med nogen) - Tror umiddelbart stadig der er nogle danskere der spiller på UK/Sol/Global-serverne hvis det kunne være noget, da d…

• Sjæl Pergament

Capsaicin - - Spillet

Er det den scroll der giver 30 point til zodiac templet ?

• Hej Tundi - Jo, exp bonussen virker selvom den ikke skulle stå i bonuslisten - Daz out

• Player vs. Player

Capsaicin - - Forum Spil

Sentinel ImBack vs goliat2

• YUT NORI

Capsaicin - - Spille-fejl, Forum-fejl & Stavefejl

Du skal selv gå hen og trykke på det bord der og modtage din præmie

• bliver vi holdt for nar?

Capsaicin - - Event Debat tråd

En god huskeregel er at prøvekøre bilen før man køber den - husk det fremover

• ILDÅND Suraer

Capsaicin - - Spillet

Lidt komisk, af alle racer der nu er, så vælger du at påpege magisura som dårligt stillet XD - hvis der er nogle racer der er for stærke så er det da netop magisura (og shamaner) .. hvis man har 2x Anti-magisten og et pet med anti-magi(lad os sige 10%) - og du møder en modstander med 60% magimodstand så vil det svare til han har 0% magimodstand .. (for shamaner ihvertfald), effekten af antimagi-sten er dog reduceret til det halve af den fastsatte værdi (12,5%) for magisura.. så i sidste ende tro…

• Eksistens?

Capsaicin - - Landets Kro

Tja .. hvornår var der egentlig sidst 'gang i den' på DK? 3-5 år siden? Mange folk har holdt ved i et godt stykke tid og håbet på der ville ske nogle ændringer som ville gøre det værd at blive på DK. Vi kan jo ikke alene som spillere ændre på den nedgang der nu er og har været. Personligt har jeg lavet forskellige ting in-game for andre spilleres skyld, derudover har jeg også kommet med en hel masse forslag til events og og mindre begivenheder der kunne afholdes - jeg holdte ved i 2-3 år hvor je…

• Eksistens?

Hvis du ser bort fra DK-serveren(og UK for den sags skyld), så er der stadig godt gang i de tyske servere

• Kampzonen Debat :)

Capsaicin - - Generelt

Selvfølgelig har det noget at sige, at der ikke er særligt mange på serveren, men på andre servere hvor der er flere pvp-spillere der benytter sig af kampzonen så er der mere gang i den, og selvfølgelig er der også folk der 'udnytter' kampzonen der, eller nærmere .. prøver på at udnytte, det bliver nemlig i højere grad 'straffet' (bl.a. på DE hvor jeg selv spiller pt.), der kan non-pvpere sgu ikke rende rundt og høste point som på DK - og forresten Kebab, så er der en grund til at man ikke så ti…

Capsaicin - - Generelt

Tja .. de personer der render rundt og høster point er der jo kun for point-høsten, de ville ikke være der hvis der rent faktisk var nogle pvpere derinde og smækkede dem ned - Kan sagtens se hvorfor Snops har lavet en tråd om det fordi kampzonen bliver ikke brugt som intentionen med den var .. det har jo aldrig været meningen at man skal kunne høste point - Man får nogle gange en besked in-game om at man skal lukke sine overskydende metin2-klienter for at komme ind i kampzonen .. og hvorfor mon?…

Capsaicin - - Generelt

Kampzonen handler sgu om PvP og ikke om point .. - Det gør hele meningen med kampzonen meningsløst, når man på den måde 'høster' point ved at dræbe sine egne accounts, selvfølgelig vil der altid være nogen der udnytter sig af dette, om det så er for kister eller for titlen, ja det er jo op til den enkelte, men jeg synes godt nok at det gør hele kampzonen komplet meningsløst .. for den er sgu til for PvP, dem der gerne vil kæmpe, og ikke for de halvfesne pvp-spillere der kun kan få point ved at d…

• Hihi .. godt du kan informere DK Snopsi

• Hvad er det....?

Capsaicin - - Generelt

Det er noget på DE som hedder en såkaldt 'Weltenbummler ticket'' som lader dig skifte server for 999 dr (800 dr med tilbud)

• Hvordan ser fremtiden ud?

Capsaicin - - Spillet

Snops har sgu fat i den lange ende .. kan ikke sige andet end +1 der. Derudover er der vel ikke andet at tilføje, at det nok kun vil være en merge der kan redde serveren(som åbenbart er umuligt) - Det hele begynder at falde sammen nu, selvfølgelig vil der stadig være nogen tilbage i spillet og gøre det som de altid har gjort og hygger sig med, fx hunt, som man altid kan gøre, uanset antal af spillere, gear osv ... - Dog er det bare et spørgsmål om den faldende mængde af spillere vil kunne holde …

• Hygge aften

Fin hygge i blå i går .. der blev hygget lidt med pvp og efterfølgende med lidt drops og free stuff fra min side .. der vil i de kommende dage blive smidt lidt af hvert rundt i rigerne .. så vær glad ... hf

• Lunatics - Ny orden i blå

Capsaicin - - Orden

Fedt fedt fedt ... håber jeres forhåbninger og drømme angående denne orden går i opfyldelse ... det bedste herfra

• Tak Shrike - Det var da også meget tydeligt hvad hans intentioner var

• Ja, det fremgår da tydeligt, at du prøver at skabe problemer XD - Desuden vil en lykans buffegenskaber, samt healshamanens buffegenskaber ikke gøre særligt meget i krig. Så personligt ville jeg ikke have noget imod det, men det er min mening jo