Search Results

Search results 1-20 of 169.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ny server som vist i en email fra Gameforge

Aze - - Spillet

Hva tror du selv? omfg. NEJ DK er dødt og du må starte på andre servere hvis du vil opleve dette

• Vil gerne informere DK :)

Aze - - Generelt

Den eneste tunder har tjent er hans værdighed hos mig der han slikkede du sød min skat keep dreaming about me og så skal du nok blive til noget en dag love ya

Aze - - Generelt

har skam tjent mere i min karriere du ved men sluttede af med en slat men har over 100k on record xD

Aze - - Generelt

Bare en hurtig info så bliver engelske servere mergede meget snart uden folk fra DK bare så alle ved det. Det vil sige i højst sandsynligt ikke bliver en del af dette nogensinde dog er der måske håb for jer der stadig spiller DK 5-6 spillere at der måske faktisk er en mulighed for at i en dag kan møde en anden server Holder stadig lidt øje med dette spil for jer selvom 37k var dejligt og håber det bedste for jer -Snops

• Gendanne biolog-missioner (lv 92 & 94)

Aze - - Forslag

+1

• Gendanne biolog-missioner (lv 92 & 94)

Aze - - Forslag

yea hvad du siger er... der er mange købte accs som er svære at sælge pga forkert bio og yea nok true... livet er sådan at mange af de ting man gør har man kun chancen for at gøre en gang og man kan ikke betale sig til ekstra forsøg.. livet er ikke altid nemt og the same goes for metin

• Snart 48 timer

Aze - - Generelt

De har selv sagt dengang de mergede fransk server at den var nede 2 dage og det var uacceptabelt.. Så lidt mærkeligt at de ikke arbejder hurtigere :))) måske de merger DK haha joke bare rolig sker aldrig de holder bare folk for nar.

• Zitrox

Aze - - Generelt

Årh du fatter intet.. man starter ikke en tråd på forum for at skrive det der. 100p der er en grund til Littleblade lukkede den så keep that shit closed og tag den ingame.

• Vende tilbage?

Aze - - Generelt

Må sku give de andre ret.. Metin2DK er dødt self er der nogle der hygger i spillet men det ændre ikke på at spillet er dødt. Der er nogle der stadig spiller der, men ønsker man et spil hvor der sker noget. Så vælg dog en anden server som DE Jeg er helt færdig på DK og ærligt savner jeg det ikke en gang. Det var fint i gamle dage, hvor det var stille og roligt men samtidig med en fornuftig mængde spillere. Nu spiller folk kun for at hygge sig eller styrke deres ego Intet negativt i folk spiller D…

• Dude? det er fordi folk har udnyttet et bug ikke fordi de har fundet et påskeæg.. det vil sige at de højst sandsynligt bliver bannet. Dette er ikke på nogen måde godt for dem som har gjort det. Men ja. Jeg har en idé om hvordan det fungere, fordi jeg hørte det var et problem på andre servere. Men det er på ingen måde godt det her

• Opdateringen idag?

Aze - - Spillet

Skal vi forvente den opdatering idag d 27.06 som der står eller hvad skal der ske? fordi gider ikke rigtigt vente på den hvis ikke den sker idag.. vil gerne videre i 95 map men at løbe derud hvis opdateringen kommer idag er spild af tid så info tak.. ellers skriv forf***** da 28.06 hvis ikke det er idag.

• channel reduction

Aze - - Spillet

Tror ikke det gælder os... dog er jeg ikke sikker men vores ch1 bliver brugt ligeså meget som ch2 nærmest pga hunt

• How to connect - metin2 global EU

Aze - - Teknisk support

wtf

• bliver vi holdt for nar?

Aze - - Event Debat tråd

Skylder månelys event ahh Vil tage Baubie lidt i forsvar, der plejer med fin skrift at stå (overalt) når det er overalt, tror også man skal tænke lidt selv.. Hvis der står 6 timer, så det nok bedst at spørge, hvis manglede tekst.. sorry to say Jeg har efterhånden taget det som en tommelfingerregel at hvis ikke der står (overalt) så er det kun fra sten eller bosser det dropper som altid.. Men alt om alt, det er selvf. rart at få den info alligevel. Men ja.. Slå koldt vand i blodet, og kom over de…

• bliver vi holdt for nar?

Aze - - Event Debat tråd

Kan altså godt være det er månelys kister fra metin sten det event findes altså også, nogle gange skriver de bare ikke på om det fra mobs eller sten, har prøvet det før

• ILDÅND Suraer

Aze - - Spillet

Må græde lidt her.. jeg er magi sura og jeg kan sagtens skade på folk med fuld def Se på klasser som aura krigere, våben sura og f.eks bue ninja Aura krigere kan uanset hvad ikke skade nok til at nakke en med 75 def nærmest fordi deres skade er så lav i forhold til alle andre klasser. våben sura har kun magi fjern som en fordel i pvp men mod nogle klasser betyder det absolut intet. Bue ninja kan man også få mere def mod end de andre, magi sura er nok den stærkeste OPVP klasse der findes pt. samm…

• Metin2 til steam :o

Aze - - Generelt

Det bliver ikke en server med 50 forskellige chs Tror dog der sker noget med diverse servers men tror ikke alle bliver slået sammen ville de nok heller aldrig gøre fordi det ville være hjernedødt dumt

• Metin2 til steam :o

Aze - - Generelt

board.de.metin2.gameforge.com/…Metin2-in-Steam/?pageNo=1 ja Metin bliver flyttet til steam ifølge den her tråd hvor diverse fra GF svarer

• Hvordan ser fremtiden ud?

Aze - - Spillet

Baubie har skrevet ingame at DK ville blive merget på et tidspunkt self kan det være en misforståelse men hun skrev det skam

• Hvordan ser fremtiden ud?

Aze - - Spillet

Årh.. self er der intet nyt? kan du ikke læse? hvis der kommer noget nyt så slår de det op.. Please -.-' det eneste jeg har hørt fra diverse forums er at Metin bliver en del af en anden større spilleplatform, ved ikke om man må nævne navnet men ellers research selv