Search Results

Search results 1-20 of 255.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Skal vi ikke snart det igen

UNSEEN - - Generelt

Se lige den her film fra tidligere tider på metin2.dk Der er ingen grund til at vi ikke kan hygge sådan igen. Så en opfordring til GMs. kom og være med og sikre den gode tone og til alle andre. Slås og vær glad Gør det, ellers kommer stormtropperne efter dig

• Hvor er julemanden lige nu? se her!

UNSEEN - - Landets Kro

Julemanden som alle ved findes har siden han blev løsladt haft ankelbånd+9 med indbygget gps og er under konstant overvågning af de amerikanske myndigheder. Og for at bevise for dig at det er sandt så læs om det på CNN Specielt Norad som er dem der holder øje med luftrummet har en hjemmeside hvor du kan følge ham og den viser også hvormange gaver han uddeler til alle de søde børn: Norad Julamand tracking Så deeeet.. Undskyld

• Baby Baashido info

UNSEEN - - Generelt

Mange spørger om Baby Baashido, hvad den kan osv....-Så jeg starter en tråd om den her. Kort fortalt så minder den jo meget om alle de andre kæledyr og hvis du finder noget om dem du mener vi alle bør vide så bare del det her i forum. Der er ikke så meget info om dem endnu men jeg kan se at wiki tabellen allerede er opdateret så det er da godt nyt se her: Kæledyr tabellen Også ha en god aften. x

• YUT NORI

UNSEEN - - Spille-fejl, Forum-fejl & Stavefejl

Det er korrekt Baubie. Der var en bug. Jeg har heller ikke kunne hente min præmie.

• ( :=det er ganske vist derfor. ) Såå ( hvis man lige er til det. ). såå kan man med fordel.. / benefit ( .uden at pege fingre. ). skrive kloge ord i forum om hvor man kunne hunte.. / farme. En øvelse kunne også være at blive bedre til pvp ! indtil problemerne, uden at kloge sig på skyld, er løst

• I spillet siger den stadig "birkegren modtaget". Ikke at der dropper nogle og der kommer ikke nogle i lageret men den siger det Jeg tænker her også på om det ikke går ud over droprate generelt? Altså at karakteren "modtager" et drop. Måske det går ud over de andre ting det Mobs skulle have droppet istedet?

• Lad os droppe det. Der er ingen chance for at så lille et community kan oprette og holde 100 shop åben i 2 timer. Vi havde en chance men tidsintervallet var for stort, opgaven var for stor. øvøv

• Baubie? Du talte for tidligt? Folk regnede med at det var efter kl 19.. nu er det ødelagt :-/ Næste gang så siger du et tidspunkt hvor du kommer og tæller op? "jeg kommer kl 19.00" ikke mellem 18 og 20 random? Broken event....

• LAV NU SHOPS! kan du lave 10 så lav 10.

• Super fedt. Jeg håber alle vil være med til at nå mindst 200 shop. ONSDAG IT Is fiskepuslespil er fedt månelys er fedt Jeg er ligeglad hvad det bliver, jeg laver 20 shop selv, så må det være op til jer andre hvad det skal blive til. Din allerkæreste Archeron

• Shops skal der til, opfordring til alle!

UNSEEN - - Generelt

Hej alle. Skal vi få lidt gang i byerne? Jeg vil gøre mit, om du vil være med er op til dig, men nu er der i hvertfald en venlig opfordring. Lav shops. Gerne mange hvor du sælger hvad du ikke bruger eller behøver? Lav rigtig mange onsdage og fredage. Så vil jeg se om jeg kan påvirke GMs til at kigge forbi byerne og præmiere os for at skabe god atmosfære? Også en lille bøn. Lav gerne PVP men ikke hvor shops er så i vælter dem. Dette er ikke en opfordring til diskution om at man bare kan lave shop…

• Server Merges (?)

UNSEEN - - Generelt

Jeg troede du var stoppet...!? Nu er merge jo ikke sket og måske du skulle: 1. Afvente merge og se om det er noget for dig? 2. Spille et andet spil nu da det er så utålelig for dig? 3. Kom ingame og slås lidt med mig, se DET er hygge Jeg selv ser frem til Merge da støjen fra flere drukner i mængden, Sådan har nogle det nok også med mig.

• Hej Ada. Du var en af de få der blev ved i årevis og jeg har respekt for at du hjalp andre med DT runs. og læs videre, jeg kan ikke skrive ligeså underligt som du kan, men jeg kan vel gøre et forsøg på at vende nogle ord på en speciel måde. Der er stadig ting at lave for dig i spillet.: Det er stadig ikke lykkedes dig at nakke mig, ikke engang når jeg bare stod med solpot på og smilede af dine forsøg... Det må da være træls for dig så tag dig sammen og kom ind i kampen ellers vil det bare drille…

• Waynes Pet

UNSEEN - - Generelt

Så er smilet fremme. Waynes pet er super. Den må gerne komme om 30 dage igen

• bliver vi holdt for nar?

UNSEEN - - Event Debat tråd

Du har ret. Men det beviser også pointen. At vi er nød til at søge info andre steder såsom .de og .uk -For der stod det jo! Og om ikke andet så har det også bevist at vi er flere som ikke "tænkte lidt selv". Så vi er ikke klogere end dem der spiller på de andre landes servere for DE FÅR JO INFO. Det har flere af os tydeligvis behov for. Det der med hvordan der står. Den er god af huske. Men der burde have stået "fra bosser og sten" Ellers er det jo som at købe en bil hvor der står "kan køre" men…

Baubie. Det er jo først efter eventet er startet at vi opdager at månelyskisterne ikke dropper. Også undersøger vi forum, og der står intet om det. Så undersøger vi .de og .uk og der står det. DU SKYLDER MÅNELYS EVENT

Baubie! hvad har du at fortælle os? Hvorfor fik vi ikke korrekt information?

Der er netop det ada. For mange gik det først op for at det kun var fra boss og sten da en havde været på det engelske og tyske forum hvor der fint stod at det kun var fra sten og fra bosser. Den info manglede her.... Det er vel ikke meningen at vi skal trippel tjekke alt med de andre landes boards? Det er måske en god idé at gøre det hvis det kun er der at info er korrekt. Jeg vil ikke græde over at jeg brugte 100 kroner på at købe dr så jeg kunne få amulet og bronzekiste til en hunter også fan…

Hej Baubie. Du skriver i Event kalenderen at der er månelys kiste event nu. Og ingame skriver den det også: "Moonlight drop is active now" Men der dropper ikke månelyskister. HVAD SKER DER!?? Du skal huske at flere af os har brugt penge på at købe i ITEM shop for netop dette event. Det er meget skuffende.

• hvornår starter events?

Hej Team/Baubie. Event kalenderen er fyldt med ? for hvornår event starter & slutter. se Eventkalender på listen under juni. KAN VI FÅ TIDSPUNKTERNE BITTE Jeres evigt hengivne tjener UNSEEN