Search Results

Search results 1-20 of 299.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Onsdagens Maintance d.28 marts??

ADA - - Generelt

Helt Korrekt ! er dét som LionStrength nævner : Hele metinmappen på en pc, hvor spillet afvikles uden problemer kan henholdsvis kopieres, kopieres til USB - og kan såment også pakkes ( zippets ) Her er det lidt pudsige spørgsmål :: er det så muligt at Dele en zippet fil i Discord eller andet sted hvor brugerne kan downloade en sådan pakket metin installation som scannes og udpakkes lokalt. ( ?? ) /AdAstraWorld

• Zitrox og øvrige..

ADA - - Teknisk support

okay ! ( ? ) sorry my bad. Metin kan ikke installeres / re-installeres - jeg har, her til morgen, indsendt screens af henholdsvis installations fra Tyskland, England og Danmark og håber at fejlen udbedres /AdAstraWorld sjovt.. xD .. men det forekommer mig, at der altid er noget galt med den installation, når der er større event

• Forstår slet ikke at I orker det her i længden 1.) 100% sikker på AT DK serveren ALDRIG bliver Merge / sammenlagt med nogen som helts anden server 2.) I skal være HELT tilfreds med DK Serveren : på DK serveren er bots næsten helt ualmindeligt.. i modsat andre servere. 3.) Alle øvrige servere har bots, scammere.. som forhindre jer i fremdrift i spillet - her gælder mobsbots a la autohunter, Stenbost.. som kan hunte Sten uden at slå - bots der tager dine ting fra en eventuelt autohunt du måtte for…

• Zitrox og øvrige..

ADA - - Teknisk support

hej Selvom jeg ikke er tilstede i metin, har jeg fulgt den seneste debat om at metin ikke virker hos nogen. Kunne I.. og især Zitrox.. beskrive problemets art.. herunder hvad styresystem du bruger, antivirus og din internet forbindelse ( hastighed ), bruger du firefox, google crome eller anden .. beskriv. Summarum :: beskriv hvordan din installation bliver foretaget og på hvilken PC. - dét kunne måske hjælpe på om vi kunne få løst problemet. Supporten ( ticket ) vil gerne have en " dxdiag " copy…

• PUSH ! Bemærker, at Metin bør installeres uden at AV ( antivirus ) køre i baggrunden og alt andet ikke er aktiveret, så som filmtjenester, fjæsbogen ect. - og husk nu at lave undtagelser til AV for mappen ( stien ) hvori metin ligger installeret ( hele metinmappen ) Ved installation BEDES BEMÆRKES at 99% nedhentet ikke er nok - der skal man således væbne sig med tålmodighed og afvente den sidste +1%. Ked af at sige dét, men sådan er det altså lavet ! .. Og start et par gange metin som Administra…

• Til ThunderStrike.. what ever - men se listen over spillere igennem og se om du kan finde mig dér. Som sagt : fik nok ! ER HELT OG HOLDENT tilstede med mit fravær. /AdAstraWorld

• Helt slut er det så .. fandt ingen anden udvej end at gøre dette brat uden anden form for farvel... sorry ( du ved hvem du er ( RR & BB )) : = Take care og pøj pøj med uddannelse og knægten / familien. - vemodigt .. helt sikkert.. og gossh hvor det er blevet en stor vane at læse forum og vanvittigt helt igennem at holde sig fra at åbne en klient. Denne gang lykkes det mig og kan kun sige.. som tidligere.. der har været både gode og mindre gode timer i spillet. De gode, sammen med de fleste spil…

• Tak for de pæne ord Take Care IRL. AdAstraWorld ........

• Vende tilbage?

ADA - - Generelt

Om Metin2 er død.. nææ - men jeg kan da dog konstatere, at der i de seneste par uger er sket nogle karakter flytninger både i rød og blå og at gul således er blevet mere aktivt rige i Metin2 ( savner dog stadig, at Eagles i gul rige, kommer mere på banen ) - om vi får en Merge inden længe står hen i det uvisse, i mellemtiden er det bare at udnytte tiden mens der er færre online, at få gjort sig bedre og stærkere til at magte en sådan Merge. AT vi er blevet færre på DK -serveren kan mærkes, dog …

• føler mig snydt med xxl pots oplever at giftskaden er fra. 1000 pr. sekund i map90 og i lørdags kunne jeg på char. med 21000 hp modtage Gift. i hele dens hp tid.. og døde konstant - hvilket skete mellem kl. 12-1400 tiden lørdag eftermiddag til søndag. Dog døde jeg så mange gange at jeg loggede ud lidt i 2100 og var online igen kl. 0200 ( har jo oplevet det her før.. at metin ændre skadesværdien. ) -- synes således at giftskaden fra mobs er for voldsom.

• Hej Alle I Chunjo har vi efterhånden så meget gear som vi gerne ser ++ i DT derfor har vi bestemt os for .. at vi vil forsøge køre DT runs fra mandag den 26 kl. 17:30 til 18:15 ( den tid det tager at køre ét run ca. ) Hverdag fra mandag den 26 februar og frem til slutningen af Maj - alle er velkommen. hilsen AdAstraWorld på vegne af Chunjo Initiativtager : Manotaur, Ildthais.

• 17-02-2018 Koncentreret læsning drop.

ADA - - Spillet

Enig - også ved at være træt af de events.. med noget skulle droppe fra sten og bosser har selvsamme aften i dag. taget 40+ sten og 8 bosser.. men ingen konc.. således også i map90+ Det samme var tilfældet for mig med exp.ringe.fra sten og bosser. Forleden med 12 timers. Amoras.kister.. +1 kiste ud af 8 timer.. hvorimod det dog lykkes mig første gang at få 6 stk. tjooo.. så fedtet er det så .. at event med sten og bosser ikke altid bliver så aktuelt.. xD

• Begynder-problemer

ADA - - Spillet

xD Det dog glædeligt at læse, at du nu kunne begynde at spille igen, hvis du gad. - at starte ch2 er ganske sjovt, ( idag undtaget : fungere ikke ) .. når man lige skal prøve det igen og ikke vil generes af alle mulig Ulempen er også, at man så ikke får set de spillere der er online.. hvis der er nogen i byen .. Når man er lv. 15 kan man benytte sig af chatten og spørge og tale med andre.. hvilket måske havde nok så nyttigt for dig nu da det er 10 år siden - Metin2 har udviklet sig MEGET på de s…

• 2100 this day BUMP

• OK ! Jamen så vil vi se til at have mere tålmodighed Vi som gamer havde bare håbet der var bare én der netop havde forståelse for at, Helts medajlen ( 24T ) ville have været super lækkert at få, samtidigt med afvikling af +75% exp. event. Dér er Helts Medajlen nyttig. Alene i 24T er den såment bare en teaser og ikk særlig bevendt. Btw : lækkert med event. Vi elsker FiskeEvent / TetrisEvent / SamleKortEvent - pff. /AdAstraWorld

• Hej Zitrox, Jeg beklager, selv, at der i Katagorien " teknisk support " ikke er én løsning, men flere, dog ofte de samme i flere forskellige tråde :: kan det passe af ingen af disse tråde kan afhjælpe. * Metin kan ikke afvikles på MAC. * NET programmer som Java, flash skal være opdateret og gerne for din fortrukne søge portal så som Crome, Firefox ect. * Metin SKAL have sin egen MAPPE på " C:\ " drevet * Enten laver du UNDTAGELSE for metin mappen i dit fortrukne antivirusprogram eller så vælger …

• ja. så blev det tiden hvor starten til vinterens ol startede i Korea kl. 1200 i dag. - æææ " Optjen berømmelse, ære og medaljer i vores Vinter Olympiade Event! Saml alle brikkerne af Heltens Medalje for at optjene mægtige bonusser plus en værdifuld kiste som belønning. Du kan også få fingrene i vores specielt søde Olympiske hatte i Item Shoppen! ". Hvornår starter det så .. er det helt misforstået at dette skulle starte i dag.. ?? .. for vi er godt nok mange her kl. 1800 der er skuffet.. !!!.

• Intet nyt ! kl. er nu 15:15 Metin we do love you but you´r loosing our unconditional love when you don´t be in time

• ooo.. kl. er 14:16 - hvilken tidsregning bruges under eventet.

• Spil crash og ugyldig email?

ADA - - Teknisk support

JoTak - sjovt.. - restartede computeren, fandt mappen med Meti2.. og slettede GameGuard alt sammen fordi jeg også fik klientkick på nr. 2 konstant. og lidt stædig, fik dog nogle kick .. - men nu køre det nu på 17 minut med 3 klienter. Hvorfor GameGuard ( ? ) fordi det min erfaring, at når nyt sker i Metin2, så er det dér skidtet går galt - så vidt jeg kan se opdateres GameGuard definitioner først løbende om torsdagen. vh AdAstraWorld