Search Results

Search results 1-20 of 22.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Større events

xSirius - - Spillet

Quote from Little Devil: “lysten til at lave event daler når man altid for negativt respons, Så ligger det ikke hvor folk kan eller også er der ikke udbytte idet. ” Så der er der vi har problemet. i gider simpelthen bare ikke og lave events. der kan man jo bare se.

• Større events

xSirius - - Spillet

Quote from Little Devil: “Der er masser af events lagt flere end før i tiden, Jeg kan ikke forstå at i ikke er tilfreds men vil have mere, lige som når der bliver lavet spontant malm og sten event vil man have andet. Husk på at større events kommer fra GF (det har vi ikke indflydelse på) men de små kan vi lave. ” Hvad folk nok mest hentyder til er at vi gerne måske ser nogen nye typer events. Ja der er jubilæums event nu men det er jo bare 10års jubilæum der er blevet sat ind igen. intet fornyel…

• Hwang rustning som kostume

xSirius - - Forslag

Jo jo. Det er bare ironisk

xSirius - - Forslag

Burde du ikke fjerne over and out for good?

xSirius - - Forslag

Kan vi ikke se om vi kan få Hwang rustningen ind i spillet i form af et kostume:)?

• 2 FEJL i spillet

xSirius - - Spillet

At du ikke kan se at alt hvad du skriver er fuldstændig uinteressant samt irrelevant efter som du er en af dem der gav op på spilet. Så du sætter dig bare ned vense og holder din ti stille

• 2 FEJL i spillet

xSirius - - Spillet

Aze det er lidt mærkeligt at du så sidder har på forum og fylder det op med kommentare ingen kan bruge til noget som helst? Du er stoppet jamen så bliv da væk:P

• Skrivning til support og dets effekt

xSirius - - Generelt

Så nu kan vi jo tage den med support. i min tid har jeg skrevet utallige gange til support blandt andet gentagende rapportering af en bruger som har den værste opførsel og samtiudigt bryder Terms of Service med sin måde og være på men han er sku på serveren endnu. Hvad jeg har hørt så er det Copy paste svar man får i support fra Baubie når de involverede har spørgsmål. og svaret er ikke uddybende og skriver bare brud på terms of service men ikke hvori den ligger. Jeg forstår godt du/i ikke må ta…

• Er vi ikke mere end det?

xSirius - - Generelt

Jeg har nået det punkt nu at jeg ikke vil bruge flere penge på metin. De kaster rundt med ban hammeren uden og give en grundt til de involverede. og når de bannede prøver og gå et svar får man ubrugelige svar som svare i øst selvom man spurgte i vest. Har fået af vide de har brudt Terms of service. Men i vil ikke gå i dybden med det. Det er et tilfælde at nu hvor dk er nået til punktet hvor de kan tage zodiac som resten af metin serverne så skal de spillere der gør det muligt have ban hammeren. …

• Efter brug af tp ring til ochao tempel kan jeg ikke logge ind. spillet lukker bare uanset hvad jeg gør.

• Vedligeholdelse og fejl??

xSirius - - Generelt

Quote from TheKingsman: “og igen i dag, uanonceret vedligehold har indtil nu varet i 5 timer, jeg forstår ikke hvordan teamet bag kan være tilfreds med at spillet er lukket ned i 5 timer uden at nogle spillere får nogen som helst information om hvor lang tid, hvorfor og hvilke forbedringer (hvis der overhovedet er nogle), jeg forventer og håber at i trækker arbejds bukserne på og bliver bedre til at videreformidle når der er vedligehold (eventuelt lave en kalender eller et forum post hvor vedlig…

• Vedligeholdelse og fejl??

xSirius - - Generelt

*WHINE*

• Bruger windows defender selv. det er bare en lidt speciel en at den lige pludselig begynder og klage over trojansk efter så lang tid nu. file: C:\Program Files (x86)\Metin2\leuco_shell\ls.mpte der har i filen min computer ikke har tiltro til.

• Trojan fundet ved åbning af launcheren

• Entai Vagt mission

xSirius - - Forslag

En mission hvori man skal nakke entaivagten 50gange eller noget missionen kommer fra level 95 selfølgelig. Når missionen er klaret kan men TP ind i Fortryllet skov fra ochao tempel vagten. Det vil sige ham der normalt giver dig adgang ind i templet giver dig muligheden om og springe templet over og derved komme direkte ind i Skoven uden og skulle blive ved med og finde vagten.

• Transmog forbedring

xSirius - - Forslag

´Kunne man gøre sådan så at man kan transmog for eksempel sit giftsværd om til udseende af et sura sværd? Og så derved stadig have det på som kriger?

• En af de eneste tråde jeg har læst til ende. fuck de andre itemshop tråde og hvad der ellers er.og kan ikke sige andet end Gid metin2 var som det var dengang så ville det helt klart være værd og bruge tid på. En af grundende til det nok dør hurtigt for nye og mere yngre spillere er nok også fordi at hvis de taler over sig til en af de lidt størere klaner, dvs snakke knap så pænt eller andet så bliver der uddelt hunt af den helt store skuffe indtil de har afinstalleret spillet *host* *host* Vegan…

• Aze jeg håber ikke du er sådan her i den virkelige verden

• Yes men det var atter engang et helt almindeligt spørgsmål og du behøver ikke fare i flæsket på mig for det. helt seriøst.

• Ja man må vel ikke engang spørge.