Search Results

Search results 1-20 of 84.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Merge på metin2?? bliver det til noget.

Aze - - Generelt

DK er ikke blevet bedre hvis du sammenligner med dårlige år som 2016 og 2017 DK var nice tilbage i 2012 Men tjae tror desværre ikke der sker meget mere før om 2års tid maybe

• Hwang rustning som kostume

Aze - - Forslag

Burde du ikke være bedre til metin?

• Hwang rustning som kostume

Aze - - Forslag

Den er i spillet, hvis man vinder kejser valget får man rusten så tror desværre ikke dette er en mulighed

• Merge på metin2?? bliver det til noget.

Aze - - Generelt

Haha det komisk.. Det har været sådan her siden 2017 og det bliver nok ved...

• 2 FEJL i spillet

Aze - - Spillet

. Kunne skam ikke være mere enig med dig der elsker også spillet men gameforge ødelægger oplevelsen for nye spillere såvel som gamle De høster folk for penge og ødelægger spillet.. i princippet er metin et rigtig godt spil det er et spil som kræver tid men man hygger sig rigtig meget samtidig, om man spiller alene eller med venner Tilbage der jeg begyndte for 9år siden, der var der rigtig mange spillere, men forskellen var at nye spillere også havde lysten til at kæmpe sig videre i spillet Det s…

• 2 FEJL i spillet

Aze - - Spillet

God pointe alligevel Men han siger vi vil ha og ha? men forstå mig ret i gamle dage som alle husker, der fik man af spillet, de gav spillerne noget at spille for. Den dag idag skal man op med pengepungen for at spille.. Huisker tydeligt månelys events og okey events, samt mange andre rigtig gode event som gjorde selv nye spillere kunne komme igang. Ja, de har addet lidt hist og her til nye spillere men ingen gider invitere deres venner til at spille med dem når folk der selv spiller, ved hvor hå…

• 2 FEJL i spillet

Aze - - Spillet

Well dont mind at du er ærlig Kender ikke dig, fordi du sikkert er en nobody ligesom halvdelen af alle andre, så har intet godt at sige self meeen det vel også fint Spillede skam samtidig med alt det nye var der Du er sikkert hardwaii idk.. men uanset hvem du var, klaskede jeg dig sikkert på et skill eller to ligesom resten. Hvorfor gider man køre zodiac når man intet får ud af det? der burde være en stor belønning for at nakke en så stærk boss. men igen giver DK intet til spillerne, de vil have…

• 2 FEJL i spillet

Aze - - Spillet

Det kaldes ikke at give op når der kun er en man kan pvp mod (iSLY) tilbage i spillet og man har opnået alt, så der ikke mere at spille for Grunden til andre servere lever er fordi der i det mindste er liv i PvP

• 2 FEJL i spillet

Aze - - Spillet

Jeg følger da med på diverse forums, kan godt lide at se det hele falde sammen Kan bare ikke forstå at i ikke kan se at DK holder jer for nar? De sagde der ville komme en merge tilbage i 2017 nærmest tillykke vi er nu i 2019

• 2 FEJL i spillet

Aze - - Spillet

i spilder jeres tid på DK sorry to say det er snart et år siden jeg stoppede og tror det var den bedste beslutning jeg tog i hele år 2018

• Jule event server spørgsmål

Aze - - Spillet

I må ikke være med :)))

• De fedeste nogensinde

Aze - - Generelt

Tjoe tjae Der er sku så mange ting som jeg har formået i dette spil. Nået en skade på 31,5k på almindelige lvl 105 sten. Kunne sikkert have skadet mere, hvis jeg havde prøvet på lavere lvl sten. Været med til både at nakke nemere og Razador Nakket alle bosser ude i 90 maps. Har været inde og solo Razador og solo runnet hele vejen derind. Solo'et dragen self. Uden andet end alkimist og young vand. Formået at tjene mere på spillet end det har tjent på mig. Samt stadig at blive top pvp og pvm Ejet …

• Vil gerne informere DK :)

Aze - - Generelt

Zitrox der er ingen "gamle" der gider komme tilbage, fordi der ingen der gider investere deres tid i noget som ikke er det værd.. De sagde merge ville ske i slutningen af 2017, nu er vi ved slutningen af 2018 det er for dårligt

• Er spillet værd at starte på?

Aze - - Spillet

Unseen har ret, der sker ikke en skid.

• De bedste drops fra en med negativ rang

Aze - - Generelt

Mig og Divias tømte i sin tid Luske for alle hans items, det gav triton, sortstål, sko, 54+9 kæde osv han var grusom og vi legede med ham og han blev ved med at droppe, så til sidst var han helt tømt og stoppede :))) det var nok karma efter han svinede os til

• well well.. Altså kan også lige komme med min vurdering på en top10 TOP 10 PVP ALL TIME 1. Den her deler jeg op, vil gerne give den til både Aze the true one og iSLY 2. Sentinel 3. Archeron 4. TranslateMe (aka Wizz) 5. Harboe87 6. IceTee back in his days 7: ImBack den originale 8: DIZE 9: Diardian 10: Quickie (ejet af tunder) Listen her er baseret på hvordan styrken er blevet vildere igennem tiden, self er der nogen som hvis man sammenlignede dem med idag, ville være sindssyge men dem idag er ba…

• Ish ish ish.. vi ved godt når dagen er omme og solen går ned, så vil du stadig huske mig Legender og legender.. Der var vel et par gode spillere i sin tid, folk som har haft sin impact på spillet, såsom Sukkubus, Scorpion94, Divias, Ultislayer, and the list goes on. Folk der huskes for noget. Metin har personligt for mig er nu kun et minde, da DK serveren ikke længere er eksisterende, folk der tror på det lever i en joke. Anyways jeg havde mine mål og opnåede dem. Den eneste person jeg nogensind…

• Det er jeg skam Hader når folk stiller spørgsmål, de selv kender svaret på. og er helt enig Shaliin men så det godt der findes bedre servere end DK

• Ny server som vist i en email fra Gameforge

Aze - - Spillet

Men du burde som spiller på DK allerede kunne svare på dit eget spørgsmål.. helt ærligt

• Ny server som vist i en email fra Gameforge

Aze - - Spillet

Sorry er bare træt af folk ikke forstår af gameforge er ligeglad med DK. Det burde efterhånden give sig selv at der intet sker for denne server..