Search Results

Search results 1-20 of 29.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Digi er kendt som bl.a. BABANGIDA/FredAstaire/Akela/FireWire - Forstår godt du ikke helt kender til ham, da han altid har opereret mere eller mindre bag scenen, så at sige.. ikke desto mindre har han haft meget præg på sin omgangskreds i og med han altid har været en af de første til at opsnuse ny og brugbar information som ikke mange var klar over og det har blandt andet også været medvirkende til spillets fremgang, da han har haft præg på flere store spillere Love herfra bab<3 , håber det går …

• Ret enig i listen, har dog lige et par ændringer til enkelte racer. Jeg skriver 3-4, fordi jeg synes det er svært at lave en top 2 på tværs af perioder. - Drageshaman: Jenesis, ImBack, Nelix - Kropkrigere: Ultislayer(TB), Daz, SirSund, Zyprech - Nærkampsninja: Harboe87, Quickie, Divias, koko2 - Healshaman: enig i de 2 nævnte, men mener Jenesis havde en shaman ved navn Jalia på et tidspunkt. Husker selvfølgelig ikke om den var heal eller drage, men hvis den var heal, så synes jeg den hører til he…

• For lige at give mit besyv med, så er en rigtig legende for mig at se en spiller som har været fremtrædende både pvp og pvm, og vist vejen frem hvor resten så fulgte med og gjorde det samme.. Synes ikke rigtigt de 2 tyskere der bliver nævnt er værdige til at få titlen 'legende', da det er ret begrænset hvad de har opnået på DK serveren i forhold til alle mulige andre. Bevares, de har da været forud for deres tid med nogle ting, men så er der altså flere der har været meget mere fremtrædende og i…

• Vil gerne informere DK :)

Capsaicin - - Generelt

Alle racer kan tage alle .. men nu snakker jeg om om kriger-racen generelt og de 2 grene den består af; Mental og Kropkriger. Eneste race udover kriger-racen der er tilnærmelsesvis lige så god er sura-racen med magi og klinge. Magisuraer er latterligt gode pvp, akkurat som mentalkriger og modsat er klingesuraer gode pvm, som kropkriger. Ninja-racerne og shaman-racerne er 'kun' gode pvp og ikke særligt gode pvm målt op i mod lykan, kriger, sura. - SK giver mere def, som gør dig sårbar over for ge…

Capsaicin - - Generelt

Jeg har ihvertfald gjort mit for at holde gang i tingene ved bl.a. at foreslå: - ordensturneringer - nationskrig - 1 v 1 pvp-turneringer - Idéer og forbedringer til spillet - Generelle forslag til begivenheder .. Men lige lidt hjalp det. DD.. - kan ikke lige umiddelbart forstå hvad du mener med berserk og SK? Kriger-racen er og har altid været den stærkeste race

• De fedeste nogensinde

Capsaicin - - Generelt

Well.. hvis vi skal sige fu'ck janteloven så vil jeg da gerne bidrage med lidt indhold til tråden, så forbered jer på lidt læsestof Bedrifter: - Lv 105 sten nakket med min lv 21 kropkriger (tog ca 21 min) uden nogen form for hjælp til mobs. - Første til at tage dragen duo(sammen med smukfest/inkarneret), hvor vi blev 'svinet' af warmaster fordi han ikke mente det kunne lade sig gøre og det var spild af tid( det var i en periode hvor man var 6-8 til dragen). - Den første til at tage dragen solo m…

Capsaicin - - Generelt

Vi kan jo ikke blive ved med at vente på noget der ikke engang er garanteret .. Der er ikke blevet nævnt noget konkret om en merge med DK-serveren og andre servere, dog tror jeg da på det nok skal ske ( om et år eller noget ) .. men så længe GF bliver ved med at ødelægge metin med deres updates som fremmer p2w, ja så dør selv de mergede servere ud. - Ked af at sige det, men metin har haft sin storhedstid og selvom der bliver merged på kryds og på tværs så vil kurven fortsat falde mod bunden, der…

Capsaicin - - Generelt

Der er jo en grund til 'de gamle' skred i første omgang, ville ikke give særligt meget mening at vende tilbage til en server, der er endnu mere død, end da de forlod den. Fint dem der er tilbage prøver at holde det kørende og nyder/hygger med det der nu er tilbage på DK, hvilket er nemmere som low lvl i og med man har meget mere at opnå end eksempelvis en high lvl eller top spiller der nærmest kun har finpudsningen tilbage, selvom det er til ingen verdens nytte.. det hele bliver samleobjekter ti…

• Vende tilbage?

Capsaicin - - Generelt

DK er ret dødt, meget sigende at der nærmest ikke er nogle store spillere tilbage og lige nu er det virkelig bare restopsamling rundt omkring. Dog vil jeg sige, hvis man savner det sociale aspekt i metin, så vil det altid være fint så længe man har nogle gode bekendtskaber, men hvis man vil noget med spillet og gerne vil opnå noget for real, og vil pvp for den sags skyld, så skal man ikke vælge DK-serveren. PS. Man skal ikke være så god til tysk for at spille på en tysk server. Hvis man har spil…

• Begynder-problemer

Capsaicin - - Spillet

Ja, metin2 er generelt faldet i kadence med årene - men hvis du vil noget mere seriøst, så burde du måske overveje en udenlandsk server, hvor du vil møde mange spillere samt massere af muligheder og udfordringer - Dog vil du nok komme til at savne det sociale aspekt i spillet(ihvertfald på den tyske server, hvor sprogbarrieren godt kan gøre det lidt svært at 'connecte' med nogen) - Tror umiddelbart stadig der er nogle danskere der spiller på UK/Sol/Global-serverne hvis det kunne være noget, da d…

• Sjæl Pergament

Capsaicin - - Spillet

Er det den scroll der giver 30 point til zodiac templet ?

• Hej Tundi - Jo, exp bonussen virker selvom den ikke skulle stå i bonuslisten - Daz out

• Player vs. Player

Capsaicin - - Forum Spil

Sentinel ImBack vs goliat2

• YUT NORI

Capsaicin - - Spille-fejl, Forum-fejl & Stavefejl

Du skal selv gå hen og trykke på det bord der og modtage din præmie

• bliver vi holdt for nar?

Capsaicin - - Event Debat tråd

En god huskeregel er at prøvekøre bilen før man køber den - husk det fremover

• ILDÅND Suraer

Capsaicin - - Spillet

Lidt komisk, af alle racer der nu er, så vælger du at påpege magisura som dårligt stillet XD - hvis der er nogle racer der er for stærke så er det da netop magisura (og shamaner) .. hvis man har 2x Anti-magisten og et pet med anti-magi(lad os sige 10%) - og du møder en modstander med 60% magimodstand så vil det svare til han har 0% magimodstand .. (for shamaner ihvertfald), effekten af antimagi-sten er dog reduceret til det halve af den fastsatte værdi (12,5%) for magisura.. så i sidste ende tro…

• Kampzonen Debat :)

Capsaicin - - Generelt

Selvfølgelig har det noget at sige, at der ikke er særligt mange på serveren, men på andre servere hvor der er flere pvp-spillere der benytter sig af kampzonen så er der mere gang i den, og selvfølgelig er der også folk der 'udnytter' kampzonen der, eller nærmere .. prøver på at udnytte, det bliver nemlig i højere grad 'straffet' (bl.a. på DE hvor jeg selv spiller pt.), der kan non-pvpere sgu ikke rende rundt og høste point som på DK - og forresten Kebab, så er der en grund til at man ikke så ti…

Capsaicin - - Generelt

Tja .. de personer der render rundt og høster point er der jo kun for point-høsten, de ville ikke være der hvis der rent faktisk var nogle pvpere derinde og smækkede dem ned - Kan sagtens se hvorfor Snops har lavet en tråd om det fordi kampzonen bliver ikke brugt som intentionen med den var .. det har jo aldrig været meningen at man skal kunne høste point - Man får nogle gange en besked in-game om at man skal lukke sine overskydende metin2-klienter for at komme ind i kampzonen .. og hvorfor mon?…

Capsaicin - - Generelt

Kampzonen handler sgu om PvP og ikke om point .. - Det gør hele meningen med kampzonen meningsløst, når man på den måde 'høster' point ved at dræbe sine egne accounts, selvfølgelig vil der altid være nogen der udnytter sig af dette, om det så er for kister eller for titlen, ja det er jo op til den enkelte, men jeg synes godt nok at det gør hele kampzonen komplet meningsløst .. for den er sgu til for PvP, dem der gerne vil kæmpe, og ikke for de halvfesne pvp-spillere der kun kan få point ved at d…

• Hvordan ser fremtiden ud?

Capsaicin - - Spillet

Snops har sgu fat i den lange ende .. kan ikke sige andet end +1 der. Derudover er der vel ikke andet at tilføje, at det nok kun vil være en merge der kan redde serveren(som åbenbart er umuligt) - Det hele begynder at falde sammen nu, selvfølgelig vil der stadig være nogen tilbage i spillet og gøre det som de altid har gjort og hygger sig med, fx hunt, som man altid kan gøre, uanset antal af spillere, gear osv ... - Dog er det bare et spørgsmål om den faldende mængde af spillere vil kunne holde …