Search Results

Search results 1-20 of 185.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Under dagens lyn auktion har itemshoppen meldt fejl hver gang man har forsøgt at åbne den Det har gjort det umuligt at få items fra lyn auktionen.. Så fedt tiltag, men sørg lige for at itemshoppen virker næste gang ;P

• Hejsa. Nu har jeg valgt op til dette års "fiskepusle-spil" event at teste den "nye" fiskemetode af.. og hold nu kæft noget lort. 1. Du skal ramme fisken direkte på "næsen" hvis du rammer den midt på kroppen er det et miss. 2. Når du endelig rammer 3 gange i streg. Så taber du fiskemadingen. (som om man ikke smed med det før?o.O) 3. På 20 kast, kan du være så heldig at fange 2 fisk.. 4. Når man i forvejen har et "dårligt/Skadet" håndled er dette ikke en funktion der er mulig for spillere at benyt…

• QnA video discussion

Belph - - Generelt

Fede tiltag at se frem til helt klart! Men delte drage sten +?? Hvad kan de? Og hvad er pointen???

• Forslag Til Event Kalender.

Belph - - Generelt

Hejsa, Zitrox her igen. Vi er et par spillere som har snakket om vores nuværende event kalender.. og den går da vidst lidt i ring? Nu vidst har vi Ramadan event og det har lige været påske, men i mellem de her "store" events, synes jeg ofte vi sidder fast i Malm event, Boss Regn, Super Metins, Fiskeopdræt.. Og Certifikat segl.. Selvfølgelige er nogle af nævnte events super fine. Men trænger vi ikke til lidt gammelt eller sprit nyt? DT run med gamemasters - Alle tre smede på en gang. Monster Bash…

• Det som pt. Sker er at cheatblocker går ind og lukker de klient. Så længe cheatblocker er indlagt i metin2 filen og på din pc, så vil de klienter du køre være utilregnelige. Det er hvert fald en af de problematikker en del oplever af dem jeg spiller med.

• klokken 08:00 loggede min og flere karaktere ud af serveren med sekunders warning.. hvad fanden sker der!,

• Jeg har en kande klar nu. KAFFE TIL ALLE!

• godmorgen Min kaffekop er tom O:

• Nye Tiltag???

Belph - - Forslag

dobbelt d. Jeg har alene i det her event lavet 3 vilde hjelme. Men næsten perfekte bonusser. Der sparede jeg 750-1500kr på fortryl og forstærk. + de magisk jernmalm jeg har fået som gjorde det muligt at + min 80'er hjelm. Jeg har lavet smaragd øreringe +8 takket være eventet. Jeg har 40+ af ALLE perler grundet påske event Bare i hvide perler kan jeg tjene 15kk stk efter eventet. Så der zen bønner, tapper kæledyrs bøger osv. Som ALT SAMMEN har en god værdi igen im 30 dage. Så man netop kan tjene …

• Nye Tiltag???

Belph - - Forslag

DobbeltD du kan fint klare dig for 0kr uden is osv. Find en high der vil hunte handsker til dig. Farm items, sælg og upgrader dit gear. Hunt som djævlen i påske perioden.. wupti fulde bonusser og +9 gear gratis

• EKSTRA VEDLIGEHOLDELSE.

Belph - - Forum og IRC hjælp

det som Trick skriver.

• EKSTRA VEDLIGEHOLDELSE.

Belph - - Forum og IRC hjælp

Perfekt i gør noget for at løse problemet med eventet. Men hver onsdag skal vi logge af inde vedligeholdesen for at undgå risiko for tab af gear osv. Nu her fik vi ingen warning ingame. Kunne man eventuelt lave en server besked? Bare da det ikke er alle som læser forum hvert 15 minut??

• Nye Tiltag???

Belph - - Forslag

hejsa. Har tænkt lidt over disse muligheder til itemshoppen. Talisman Kunne man ikke gøre dem til fast indhold på itemshoppen? 169 eller 249dr ville være en passende pris, og hjælpe mange spillere. Kostumer Kostumer kommer periodisk og nogle gange løber man desværre tør.. så kunne de eventuelt tilføjese til itemshoppen som fast ting? De forhindre mange i at køre zodiac, razador, osv? Det er blot forslag og ønsker som kunne gavne mange spillere Flyttet til rette sted - Little Devil

• Cheatblocker og opdater klient??

Belph - - Teknisk support

til maxroyale osv.. nu stopper i fandeme med at udskyde update.. brækker mig over i ikke får fingeren ud af røven og passer jeres job.. det er 2 gang nu, at jeg grundet jeres manglende information waster 12 timer at mit auto jagt...tag jer sammen

ah okay. Håbede lige man kunne "spærre" den så den ikke blokerede flere klienter

så man kan blockere cheatbloker?

ah okay. Plejer at lukke helt ned inden vedligeholdelse, skal jeg stadig det, eller?

Lukke dem eller hvordan? Har jo ingen knap hvor der står opdater

Den cheatblokker giver vidst flere problemer end hvad godt er.. Så hvad skal der ske? Først tillader jeg en fiktiv virus. Nu må jeg ikke åbne flere klienter??, Opdater klienter før vedligeholdelse?? Hvad menes der? Skal jeg ikke bare lukke mine klienter?

• ++ Vi har nu flere aktive og synlige gm's som giver lyd til serveren hvilket er super fedt at se! Keep it up, så skal der nok ske ting og sager!