Search Results

Search results 1-20 of 25.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Hej, Hvem der er ansat hvor, har teamet her ingen indflydelse på og det er heller ikke kritik vi tager med videre op i systemet. Det er ikke konstruktivt. Se hellere på hvor glad du TrippieRed er for spillet generelt og kommer du mod forventning med Ros så skal jeg nok lade det gå videre. Tidspunktet har vi heller ikke indflydelse på. Så ikke yderligere til det. Jeg ved du har det ok med det Trick2g Og da de grafiske fejl er udbedret, samt at de rette folk sidder i deres arbejdstid og retter på …

• Serveren virker ikke??

Totem - - Spillet

Det er åbenbart ikke kun os. info tysk forum er : "Kære spillere, På grund af tekniske problemer er vi nødt til at udføre en servervedligeholdelse. Om få minutter lukker vi serverne. Din Metin2 TEAM" Google oversæt

• Serveren virker ikke??

Totem - - Spillet

Jeg har desværre ikke andet nyt end at jeg har meldt det videre... /Totem

• question - new player

Totem - - Spillet

Hi GLiTCH English is allowed. -and most will be glad to converse with You. Welcome. /Totem

• Serveren er oppe igen!

Totem - - Generelt

Ud over at serveren er oppe så informere CoMa på engelsk oversat herunder: "Kære spillere, For at gøre weekenden lidt sjovere efter de lange vedligeholdelser over de sidste par dage, besluttede vi at aktivere en Måneskins kiste Event (alternativ drop) på alle servere fra 10:00 til 14:00 i morgen. Du kan også i ItemShoppen få den populære Manny-Mount (køretid 1 time) indtil søndag 23:59 en gang pr. Konto. Dette er ikke muligt med nyligt oprettede konti. Vi ønsker dig meget sjov og en dejlig weeke…

• 22-08-2019

Totem - - Generelt

Da alt virker ifølge Baubie, lukkes tråden. /Totem

• 22-08-2019

Totem - - Generelt

Jeg har netop konstateret at serverne er oppe men jeg giver ikke garanti da jeg ikke har det officielt. Men prøv endeligt nu. /Totem

• 22-08-2019

Totem - - Generelt

Kære allesammen, Jeg har hentet sidste nyt fra det tyske forum: "Normalt tager servervedligeholdelse ikke så lang tid og udføres ofte på 1-2 timer. Men det er bare en ny opdatering, og dette er forbundet med en meget større indsats end en almindelig servervedligeholdelse. I denne henseende beder jeg om lidt tålmodighed: det bør ikke tage for lang tid." << Oversat af google men oprindeligt skrevet af en gameforge CoMa, så udfra det så ved du at der arbejdes på at få det til at virke og at det nok…

• Som skrevet tidligere så er det fint i melder ind, her i forum, via ticket service eller fanger Baubie / GMs ingame. Der er problemer og både Baubie og CoMa er gjort opmærksom på det også afventer vi info tilbage derfra. - INDTIL DA, så kan man hvis man har problemer med at komme på CH1 gøre således: Log ind på CH2 også bevæger du dig et stykke væk med brugeren også logger du af og logger CH1. Eksempelvis står man i Jinno by CH1 og logger på og ryger af igen og igen? Så prøv at logge ind på CH2 …

• Fejl på CH1

Totem - - Spille-fejl, Forum-fejl & Stavefejl

Lukker tråden, husk at melde ind her i forum og i ticket support hvis i oplever fejl. /Totem

• Metin lukker ned

Totem - - Teknisk support

Gælder det for begge CH og spiller du windowed? Kan du hjælpe os nærmere med hvad du oplever der virker og ikke virker? /Totem

• Fejl på CH1

Totem - - Spille-fejl, Forum-fejl & Stavefejl

Det er konstateret problemer med CH1 og i bør derfor bruge CH2 indtil problemet er fikset. GA er informeret og vi forsøger at få fat på CoMa. Så CH 2 er din ven. Brug den. /Totem

• Der gøres ændringer hver dag da shoppen er jo dynamisk, så fejl vil opstå. Der er ikke noget vi kan gøre herfra og det her er en af de små ting der nok kan leves med. Men bliv endeligt ved med at melde fejl ind da der nok skal være nogle som er .dk specifikke og som skal meldes ind for at blive bedre. /Totem

• 1 PVP og legender

Totem - - Event Debat tråd

*flyttet denne tråd herover da den ikke har noget med farvel at gøre. /Totem

• Når ting dropper så er droppet aktiveret. Men som Baubie siger så er dropchancen lav på disse ting. Derudover er der level match som spiller ind, så nogle har haft større succes med det end andre. Det er ligesom alle andre drop. Tråden lukkes da events er kørt af. /Totem

• Hej Du må godt oprette en og spørge folk ingame om de vil bruge den. Dog vil det ikke have noget med metin2.dk eller gameforge at gøre og det vil være jeres eget "projekt" at drive. Så gør du bare det! /Totem

• Sker der nyt?

Totem - - Generelt

Spændende ser det ud! Se videoen i Baubies spam: Kaffepause med Baubie - Spam ønskede *

• Jeres SGM Baubie fortæller hvad hun præmiere: 50 Shops -> sten spawn (1 time) 100 Shops -> Stones + Bosses (1 time) 200 Shops -> Månelys kister (2 timer) 300+ Shops -> fisk puslespil (1 time) Så der skal virkeligt gang i byerne for at nå Månelys og Fiske Puslespil, jeg håber i tager imod udfordringen. /Totem

• Captain reference regarding fine clothes

Totem - - Forslag

Siden der ikke er taget hånd om denne så vil jeg se om jeg kan gå videre med dette forslag. Dog er det sådan at de ting der kræver udvikling er svært at komme igennem med. Men jeg vil forsøge og får jeg svar så skriver jeg det her i tråden. /Totem

• GM-VENNELISTE

Totem - - Forslag

Bedre sent en aldrig. Dette vil ikke ske. Når GMs er på annoncere de i råb. De kan godt være på derudover, men når de står til rådighed så vil du vide det. De hilser når de kommer på og når de går igen. /Totem