ILDÅND Suraer

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• ILDÅND Suraer

Ildånd suraer er dårligt stillede pvp når man kan få 100+ i magimodstand pga grøn dug og 25 i rust osv har i tænkt jer at gøre noget ved det? for at alle karakter bliver lige godt stillet

Jeg kan godt se i har fået lavet anti magis sten osv som man kan få i rust og wep, men det hjælper jo ikke når man kan få så meget magimodstand
    • Hej

Hver karakter har sine styrker og fordele. Det er kendt og derfor er nogle bedre til pvp end pvm umiddelbart!
      Fuldt udviklede brugere i level 120 er derfor ikke lige gode til alt. Derudover kommer udrustningen der kan ændre meget på beskyttelse mod andres færdigheder. Dette er ens for alle.

Der er allerede gjort meget for en PVP udlignelse, herunder antimagisk sten. Og der vil sikkert også komme andre ændringer over tid, men hvad og hvornår disse ændringer bliver og kommer er noget vi ser når de går live.

/Totem
    • Lidt komisk, af alle racer der nu er, så vælger du at påpege magisura som dårligt stillet XD - hvis der er nogle racer der er for stærke så er det da netop magisura (og shamaner) .. hvis man har 2x Anti-magisten og et pet med anti-magi(lad os sige 10%) - og du møder en modstander med 60% magimodstand så vil det svare til han har 0% magimodstand .. (for shamaner ihvertfald), effekten af antimagi-sten er dog reduceret til det halve af den fastsatte værdi (12,5%) for magisura.. så i sidste ende tror jeg det passer meget godt i forhold til hvor meget def man kan få, da magisuraer kan reducere modstanderens magimodstand med op til 35-40% - med det på plads er det passende med et lille eksempel - Du har 35% antimagi og modstanderen har max magimodstand, som er 110%(normal eq 60%+kostume/hat 30% samt grøn dug 20%) Hans magimodstand bliver så reduceret til 75% grundet din antimagi.. og 75% er komisk nok den samme def som man kan få mod alle andre (sværd/tohånd/dolk/pil(+5 dog) osv.) så ser absolut ingen grund til at klage over noget, hvis man er magisura, for de er da klart en af de mere overlegne racer grundet deres utroligt høje def med mørk beskyttelse og deres konstante angreb.

OBS: energikrystallers effekt er ikke medregnet i mine eksempler
      Jeg frygter ikke en hær af ulve, som bliver ledet af et får. Jeg frygter en hær af får, som bliver ledet af en ulv.

___________________________________________________________________________________________________________________

Main accounts:

Stoppet - Kan findes på DE ;)

The post was edited 2 times, last by Capsaicin ().

• Må græde lidt her.. jeg er magi sura og jeg kan sagtens skade på folk med fuld def :) Se på klasser som aura krigere, våben sura og f.eks bue ninja :) Aura krigere kan uanset hvad ikke skade nok til at nakke en med 75 def nærmest fordi deres skade er så lav i forhold til alle andre klasser. våben sura har kun magi fjern som en fordel i pvp men mod nogle klasser betyder det absolut intet. Bue ninja kan man også få mere def mod end de andre, magi sura er nok den stærkeste OPVP klasse der findes pt. sammen med shaman fordi shaman er blevet gjort OP af... men Magi sura fejler absolut intet, det bare fordi du har fået tæsk af folk der har brugt lang tid på at gøre sig god mod dig. Vil give dig ret i at magi sura er ikke den bedste 1v1 men det er langt fra den værste :)
      Snops lv. 105: P P P P G10 M5

Aze lv. 113: P P P P P P

Jesse lv. 100: P P P P G8 14

Legends never die.