bliver vi holdt for nar?

• bliver vi holdt for nar?

Hej Baubie. Du skriver i Event kalenderen at der er månelys kiste event nu. Og ingame skriver den det også: "Moonlight drop is active now" Men der dropper ikke månelyskister. HVAD SKER DER!??

Du skal huske at flere af os har brugt penge på at købe i ITEM shop for netop dette event. Det er meget skuffende.
      JINNO VANDT!!!!
      Rødt rige fik en fin sølv medalje
      Gult rige kunne have fået bronze men der var ikke nogen tilbage til at modtage medaljen. :)
    • Kan altså godt være det er månelys kister fra metin sten :D det event findes altså også, nogle gange skriver de bare ikke på om det fra mobs eller sten, har prøvet det før :D
      Snops lv. 105: P P P P G10 M5

Sentinel lv. 110: P P P P P P

Jesse lv. 100: P P P P G8 14

Modcitat af UNSEEN ''Gul er nr1 Metin er nede med det <3 Blå nummer 2 og de må leve med det. Rød dukkede aldrig op og forblev nr 3 :)
    • det er pisse flot i lige har undladt den "detalje" at det kun er for bosser og sten som ALLE andre servere DE UK osv HAR fået at vide

HVAD FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF SKER DER!

1. det er for ringe
      2. det er for ringe
      3. det er stadig for ringe

Det kan umuligt være rigtigt at vi skal kryds tjekke vores info fra forum med det der kommer de andre forums???

og som en lille service til jer så har jeg et løsningsforslag til dette "LILLE" (læs. FU***NG store problem) få styr på den info i giver! selv fu***** tak

på en skala fra 1 til elendigt så er det lige under elendigt :thumbdown:

fortsat god søndag og gud bevare min bare RØ*
      I declare being a spambot
    • ÅÅ .. ja, 6 timer med månelys drops havde jo været vildt fra mobs 8) .. men det havde da bestemt været velkommen - og derfor kan man altså godt skrive det er fra sten og bosser, selvom det " næsten " er indlysende i det her game.

sælger iøvrigt 2 stk. bonus ændringer ( kostyme ) 7,5KK stk. Skulle da lige prøve lokkehjulet, og begge gange 2 kostymeændringer ( -- 800K yang ).. sgi flabet. :evil: :whistling:
      (prisudregning : 50KK (yang ) for 100 DR * 15 ( ét forsøg ))

P2W

/chunjo
      AdAstraWorld :ninja:
      Blue Dragon Suit
      2015 (20) : 2016 (4) : 2017 (6) Used 29 Magic Stone from +8 to +9 := all Miss.
      2016 : Used +1 Stone of Blacksmid +8 to +9 := Miss := +7
      2016 : Used +1 Blessing scroll +8 to +9 := Miss ( fail ) ;=+7
      2016 : Used +2 Magic Stone from +7 to +8 := Succes := +8
      2017 : Used +1 Ritual Stone from +8 to +9 := Miss.
    • Der er netop det ada. For mange gik det først op for at det kun var fra boss og sten da en havde været på det engelske og tyske forum hvor der fint stod at det kun var fra sten og fra bosser. Den info manglede her....

Det er vel ikke meningen at vi skal trippel tjekke alt med de andre landes boards? Det er måske en god idé at gøre det hvis det kun er der at info er korrekt.

Jeg vil ikke græde over at jeg brugte 100 kroner på at købe dr så jeg kunne få amulet og bronzekiste til en hunter også fandt ud af at det var 100 kroner spildt. Men jeg er skuffet over at info er så ringe her på .dk Det er jo ikke eneste eksempel på info og events der "misser".
      JINNO VANDT!!!!
      Gult rige kunne have fået bronze men der var ikke nogen tilbage til at modtage medaljen. :)
    • Baubie. Det er jo først efter eventet er startet at vi opdager at månelyskisterne ikke dropper. Også undersøger vi forum, og der står intet om det. Så undersøger vi .de og .uk og der står det.

DU SKYLDER MÅNELYS EVENT :)
      JINNO VANDT!!!!
    • Skylder månelys event ahh :P Vil tage Baubie lidt i forsvar, der plejer med fin skrift at stå (overalt) når det er overalt, tror også man skal tænke lidt selv.. Hvis der står 6 timer, så det nok bedst at spørge, hvis manglede tekst.. sorry to say :D Jeg har efterhånden taget det som en tommelfingerregel at hvis ikke der står (overalt) så er det kun fra sten eller bosser det dropper som altid.. Men alt om alt, det er selvf. rart at få den info alligevel. Men ja.. Slå koldt vand i blodet, og kom over det :D Mon ikke i får chancen for månelys, en anden dejlig dag ligesom altid :D
      Snops lv. 105: P P P P G10 M5

Sentinel lv. 110: P P P P P P

Jesse lv. 100: P P P P G8 14

Modcitat af UNSEEN ''Gul er nr1 Metin er nede med det <3 Blå nummer 2 og de må leve med det. Rød dukkede aldrig op og forblev nr 3 :)
    • Du har ret. Men det beviser også pointen. At vi er nød til at søge info andre steder såsom .de og .uk -For der stod det jo! Og om ikke andet så har det også bevist at vi er flere som ikke "tænkte lidt selv". Så vi er ikke klogere end dem der spiller på de andre landes servere for DE FÅR JO INFO. Det har flere af os tydeligvis behov for.

Det der med hvordan der står. Den er god af huske. Men der burde have stået "fra bosser og sten" Ellers er det jo som at købe en bil hvor der står "kan køre" men hvor der mangler "når den er gået igennem syn" Så der manglede den info som er naturlig at give tyskere og englændere? Den MÅ du give mig.:-)

Måske det havde været fint hvis der havde været en GM online til at fortælle det? når nu det ikke blevet skrevet i forum eller i ingame info i chatten.

Det er ikke for meget at bede om, selvom det er tilladt at tænke lidt selv.
      JINNO VANDT!!!!

The post was edited 1 time, last by Totem ().

• En god huskeregel er at prøvekøre bilen før man køber den :) - husk det fremover
      Jeg frygter ikke en hær af ulve, som bliver ledet af et får. Jeg frygter en hær af får, som bliver ledet af en ulv.

___________________________________________________________________________________________________________________

Main accounts:

Daz - Lvl 101 kropkriger

Aze - Lvl 105 mentalkriger