Tak for mange, både gode og dårlige oplevelser

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Tak for mange, både gode og dårlige oplevelser

Tak til Alle
      Tak til Chunjo
      Tak til Shinsoo

Farvel Jinno

" er simpelthen kørt træt af metin " - IRL og selve spillet. Sådan er det jo ( 8 år er også megen tid, at have brugt. )
      - måske vi ses derude, Nettet, andet steds.

Take Care.
      /AdAstraWorld
      Blue Dragon Suit
      2015 (20) : 2016 (4) : 2017 (6) Used 29 Magic Stone from +8 to +9 := all Miss.
      2016 : Used +1 Stone of Blacksmid +8 to +9 := Miss := +7
      2016 : Used +1 Blessing scroll +8 to +9 := Miss ( fail ) ;=+7
      2016 : Used +2 Magic Stone from +7 to +8 := Succes := +8
      2017 : Used +1 Ritual Stone from +8 to +9 := Miss.
    • Hej Ada.

Du var en af de få der blev ved i årevis og jeg har respekt for at du hjalp andre med DT runs. og læs videre, jeg kan ikke skrive ligeså underligt som du kan, men jeg kan vel gøre et forsøg på at vende nogle ord på en speciel måde.

Der er stadig ting at lave for dig i spillet.:

Det er stadig ikke lykkedes dig at nakke mig, ikke engang når jeg bare stod med solpot på og smilede af dine forsøg... Det må da være træls for dig så tag dig sammen og kom ind i kampen ellers vil det bare drille dig FOREVER :crazy:

Du skylder stadig en undskyldning til de 2 som skiftede over fra gult for nyeligt efter du havde nakket deres spot/sten.. - Samt en undskyldning til gult rige fordi du skræmte dem væk. Helt ærligt så er der ikke ret mange aktive i gult rige og de 2 her smuttede grundet dig. (pm mig så får du deres navne) Du var alt for stor en spiller til at du ikke kunne unde andre en farm mulighed?

Du mangler stadig at få din rust i +9 tihi fnis

Der er stadig DT runs du kan lave??

Derudover så mangler vi en til at skrive indlæg man kan smile lidt skævt over.... Specielt for den overdrevne brug af :;???"?++"+:; tegn, se DET vil jeg savne!

hilsen

UNSEEN der håber du vil blive og give lidt modstand, uanset hvor sølle og playing IQ forladt den måtte være.
      JINNO VANDT!!!!
      Rødt rige fik en fin sølv medalje
      Gult rige kunne have fået bronze men der var ikke nogen tilbage til at modtage medaljen. :)

The post was edited 1 time, last by UNSEEN ().

• Hej Ada.

Du var en af de få der blev ved i årevis og jeg har respekt for at du hjalp andre med DT runs. og læs videre, jeg kan ikke skrive ligeså underligt som du kan, men jeg kan vel gøre et forsøg på at vende nogle ord på en speciel måde.

Der er stadig ting at lave for dig i spillet.:

Det er stadig ikke lykkedes dig at nakke mig, ikke engang når jeg bare stod med solpot på og smilede af dine forsøg... Det må da være træls for dig så tag dig sammen og kom ind i kampen ellers vil det bare drille dig FOREVER

Du skylder stadig en undskyldning til de 2 som skiftede over fra gult for nyeligt efter du havde nakket deres spot/sten.. - Samt en undskyldning til gult rige fordi du skræmte dem væk. Helt ærligt så er der ikke ret mange aktive i gult rige og de 2 her smuttede grundet dig. (pm mig så får du deres navne) Du var alt for stor en spiller til at du ikke kunne unde andre en farm mulighed?

Du mangler stadig at få din rust i +9 tihi fnis

Der er stadig DT runs du kan lave??

Derudover så mangler vi en til at skrive indlæg man kan smile lidt skævt over.... Specielt for den overdrevne brug af :;???"?++"+:; tegn, se DET vil jeg savne!

hilsen

Tunderstrike der håber du vil blive og give lidt modstand, uanset for sølle og playing IQ forladt den måtte være.
    • Hej Ada

Baban her

Ønsker dig en fredelig samt ung oplevelse i din næste oplevelse på vej op ad alders-trinene.

Giv den gas på opleveren, vis i real hvem du er og sørg for at opfylde dine behov.

Kom ud, vis dig og besørg

Hilsen din ven FireWire
      Karakterer:
      Kropkriger: lvl 90 - aura P, SH P, Beserk G6, susen P, 3-vejs G4
      Sura: lvl 105 - Klinge P, rust P, DH P, Frygt P, fingerangreb P, Magifjern P
      Shaman: lvl 94 - vels P, dragehj G9, brøl G1, drageskud G1, talisman M10,
      Bue ninja: lvl 105 Ild P, gent P, Gift P, fjer P, regn P
      Akela
    • Tak for de pæne ord
      Take Care IRL.

AdAstraWorld
      :hi: :cursing: :cookie: :arrow: ........
      Blue Dragon Suit
    • :cookie:
      Helt slut er det så .. fandt ingen anden udvej end at gøre dette brat uden anden form for farvel... sorry ( du :thumbup: ;) ved hvem du er ( RR & BB )) : = Take care og pøj pøj med uddannelse og knægten / familien.
      - vemodigt .. helt sikkert.. og gossh hvor det er blevet en stor vane at læse forum og vanvittigt helt igennem at holde sig fra at åbne en klient. Denne gang lykkes det mig og kan kun sige.. som tidligere.. der har været både gode og mindre gode timer i spillet. De gode, sammen med de fleste spillere.. de mindre gode ( GAL ! Jeg er træt af ++ system og pay2win ) er .. gider bare ikke bruge mere tid og pay2win.

Livet skal nydes - og det gør det så bare ikke .. uanset tidsforbruget .. foran skærm med det her.

AdAstraWorld :ninja:
      Out of here :arrow: .....
      Blue Dragon Suit
    • Til ThunderStrike.. what ever
      - men se listen over spillere igennem og se om du kan finde mig dér.

Som sagt : fik nok !

ER HELT OG HOLDENT tilstede med mit fravær.

/AdAstraWorld
      Blue Dragon Suit