Begynder-problemer

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Begynder-problemer

Hej kære forum!

For cirka 10 år siden spillede jeg Metin2, sammen med en masse online-venner.
      Desværre blev jeg uvenner med en MOD, som førte til, at jeg ikke kunne lave nye accounts med min IP (TROR JEG... Ved ikke... Men tror det var et IP-ban)
      Så efter alle disse år, besluttede jeg mig for at se hvad Metin var blevet til idag.
      Og hold kæft, hvor blev jeg skuffet over, hvad jeg så:

Jeg opdagede rimelig hurtigt, at jeg får EKSTREMT OVERPOWEREDE begyndervåben, som holder indenfor en særlig tidsbegrænsning. Jeg lavede en lille test da jeg var i level 14. Jeg havde primært sat mine statpoints i strentgh(cirka 25) og i vitality (cirka 15). Jeg sammenlignede begyndervåbnet med et Spyd+2, som det lykkedes mig at finde.
      Mit begynder våben gjorde omtrent 250 skade per slag. Spyd+2 kunne maksimalt udrette 80 skade.
      Det syntes jeg er for latterligt. Hvorfor give mig et godt våben, hvis det bliver taget igen? Jeg syntes virkelig det er dumt.
      Det man istedet kunne gøre, var at give nogle bedre instruktioner til, hvad en person i lavt level skal kæmpe imod.

Jeg har aktivt valgt, at droppe Metin2 efter denne oplevelse.
      Dette er ikke ment, som en form for tilsvining. Men mere et bud på, hvorfor jeg ikke mødte en eneste spiller da jeg spillede (CH2).
    • xD
      Det dog glædeligt at læse, at du nu kunne begynde at spille igen, hvis du gad.

- at starte ch2 er ganske sjovt, ( idag undtaget : fungere ikke ) .. når man lige skal prøve det igen og ikke vil generes af alle mulig
      Ulempen er også, at man så ikke får set de spillere der er online.. hvis der er nogen i byen ..

Når man er lv. 15 kan man benytte sig af chatten og spørge og tale med andre.. hvilket måske havde nok så nyttigt for dig nu da det er 10 år siden
      - Metin2 har udviklet sig MEGET på de sidste 10 år. Herunder den begynderkiste, som har gennemgået nogle ændringer siden den kom frem.

Begyndervåbnet som du der får i lv. 0, fungere i X antal dage.. og igen får du +1 våben i lv. 10 kisten og så frem deles. 20-30/40/50/60/70
      - efter lv. 70 .. ja. så må man formode at spilleren har lavet sig sit eget gear.

xD.. nu kan du så overveje om du vil spille igen.
      - vil slet ikke angive hvilket rige.. der er de samme sten uanset hvor. xD

vh
      AdAstraWorld.
      chunjo
      Blue Dragon Suit
      2015 (20) : 2016 (4) : 2017 (6) Used 29 Magic Stone from +8 to +9 := all Miss.
      2016 : Used +1 Stone of Blacksmid +8 to +9 := Miss := +7
      2016 : Used +1 Blessing scroll +8 to +9 := Miss ( fail ) ;=+7
      2016 : Used +2 Magic Stone from +7 to +8 := Succes := +8
      2017 : Used +1 Ritual Stone from +8 to +9 := Miss.
    • Ja, metin2 er generelt faldet i kadence med årene - men hvis du vil noget mere seriøst, så burde du måske overveje en udenlandsk server, hvor du vil møde mange spillere samt massere af muligheder og udfordringer - Dog vil du nok komme til at savne det sociale aspekt i spillet(ihvertfald på den tyske server, hvor sprogbarrieren godt kan gøre det lidt svært at 'connecte' med nogen) - Tror umiddelbart stadig der er nogle danskere der spiller på UK/Sol/Global-serverne hvis det kunne være noget, da det nok ville være nemmere med det engelske sprog - De tyske servere er måske lidt for svært på nogle parametre
      Jeg frygter ikke en hær af ulve, som bliver ledet af et får. Jeg frygter en hær af får, som bliver ledet af en ulv.

___________________________________________________________________________________________________________________

Main accounts:

Stoppet - Kan findes på DE ;)