Vende tilbage?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• TunderstrikeE wrote:

Spiller selv metin og syntes spillet er dødt pga de har løjet omkring merge så mange gange tror faktisk ikke gang den vil komme og de har aldrig info om den, hvert år så skriver de bare "nu har vi lidt info omkring merge [GMA] eller hvad det hedder har nu snakket med de andre og de vil finde ud af noget fransk servere og jeg ved ikke hvad fuk de fabler om og bla bla bla" bare for at du skal være glad i lidt tid et par dage senere sker der intet og sådan er det hele tiden så hvis jeg skal være ærlig syntes jeg ikke det er det værd at starte på DK hvis ikke de får gjort noget ja jeg spiller selvfølgelig vil jeg have der skal komme flere men skal jo være ærlig :) spørg dem nu og de skriver til dig "vi ved lige så meget som dig osv" bruuh....
      ThunderstrikeE hvor mener du at vi som team har løjet for dig?
      Vi kan desværre ikke få info omkring merge andet end det der er oplyst, vi forstår jeres frustration men vi som team kan intet gøre.
      Husk vi er alm spillere der har valgt at gøre et frivilligt arbejde for spillet, så vi ønsker lige så meget en merge som i gør.

• folks tålmodighed skal nok blive betalt godt :) vi er mange der elsker Metin2.dk og så er der andre som er knap så glad, men det noget de selv bestemmer :) folk burde ikke spille spillet fordi de venter på Merge men spille fordi de kan lide spillet :) det er ihvertflad det jeg gør :) det kan godt være den danske server er bagud med gear men SOl UK er der så også 10 gange så mange spillere end der er på den danske :) det er grunden til vi er bag ud :) .
      vi er for lidt men, med lidt reklame for spillet og kan vi tag bedre imod de nye så tror jeg sagtens DK kan klare sig :)

The post was edited 1 time, last by Arcanist ().

• Little Devil det er meget muligt i synes i gør hvad i kan, men det er jo ikke helt rigitgt, der må være en eller anden form for kommunikation imellem jer og GF hvor i på et eller andet plan må have fået en eller anden form for besked tilbage vedrørende Merger. Bare at udmelde ; Vi ved det samme som jer er ikke holdbart. De må jo have sagt eller fortalt et eller andet :/
    • :love: :pardon: Om Metin2 er død.. nææ - men jeg kan da dog konstatere, at der i de seneste par uger er sket nogle karakter flytninger både i rød og blå
      og at gul således er blevet mere aktivt rige i Metin2 ( savner dog stadig, at Eagles i gul rige, kommer mere på banen )

- om vi får en Merge inden længe står hen i det uvisse, i mellemtiden er det bare at udnytte tiden mens der er færre online, at få gjort sig bedre og stærkere til at magte en sådan Merge.

AT vi er blevet færre på DK -serveren kan mærkes, dog synes jeg stadigvæk der er spillere i både rød og blå. Vi ikke mange, og ikke altid online samtidigt. Nåja.. Gul rige er da meget aktiv i
      alle henseender - vi mangler at kunne få lavet en ordensgrund. !

Så mit råd er : Udnyt tiden, til blandt andet, at joine om om DT. ( som er HVER dag kl. 17:30 ) eller hjælpe andre frem til at blive bedre forberedt på en eventuel Merge.
      - brug tiden på at samle spillere der kan klare det hele, både i ledelse og i at banke mobs. Gør jer selv stærkere og bedre. - for det bliver der så sandelig brug for ved en fremtidig merge.

Bemærker lige : at en download af spillet kan syntes være gået i stå.. det tager vældig lang tid. ( 10-30 minutter ). Tålmodighed .. som så meget andet i Metin2 :crazy:

Take care
      AdAstraWorld :ninja:
      Chunjoo

:phatgrin: de bedste hilsner til ImBack med flere .. som vælger " ferie " fra Metin2 <3
      Blue Dragon Suit
      2015 (20) : 2016 (4) : 2017 (6) Used 29 Magic Stone from +8 to +9 := all Miss.
      2016 : Used +1 Stone of Blacksmid +8 to +9 := Miss := +7
      2016 : Used +1 Blessing scroll +8 to +9 := Miss ( fail ) ;=+7
      2016 : Used +2 Magic Stone from +7 to +8 := Succes := +8
      2017 : Used +1 Ritual Stone from +8 to +9 := Miss.
    • Laver du sjov ada? i gult er i hvad måske 10 - 15 spiller wow... 80% er jeres egne karakter i laver et par DT okay det nice nok men det ændre ikke på at DK er ved at dø mange er stoppet kan godt være et par dt for dig eller 10 min's hunt eller at du snakker med 4-5 at for dig så der fuld aktiv på DK xD come on bruh der må snart ske et eller andet ellers er DK fuldstændig dødt ( udover gult der er lige et par som kan lave dt /_ () /_... SPAM ham LittleDevil der må ske et eller andet....Folk laver pvm ja men man kan ikke gang sælge en skid pga så få spiller og shops, og der må gerne ske lidt pvp men det var alt alt ALT for lidt til, tro mig se hvordan de kommer til at skrive "Nu har vi hørt lidt om merge osv osv osv bare for at holde folk opdateret og at vi bare skal tro tro og tro" FALSKE rygter og alt det tomsnak de ved noget men må sikkert ikke sige noget SPAM ham som laver merge eller skal snakker med andre om det SPAM... det ikke så svært han må have et eller andet...Tranquilo min bror
    • serveren er død ja.
      Men for nyligt flyttede jeg fra Jinno og over til Chunjo, hvilket jeg er rigtig glad for, for der er en anden form for samarbejder, hjælpsomhed osv, uden man behøver ts, discord osv for at være med i "klubben".

Jeg vælger at bruge tiden på at hunte, skrabe yang ind, klare bio og bøger. Jeg er fuld pvm. Da pvp delen simpelthen er lort.. du skal have fuld lv.95+ gear osv osv osv eller jordes du haha. Grundet manglende spillere tror folk også alt er rigtige penge (yang) men når items er så skide dyre, er det egenligt klart at folk falder fra, hvem hell har 150kk inden for 2 uger uden at kende spillet? Nogle eksempler kan være f.eks Bamsafar og Morten, de er nye spillere bamsa i lv.50+ med en goddammit lv.18 rust fordi andet er vildt dyrt. Det samme med morten. De får ikke noget fodfæste til gear osv. Fordi folk (specielt Jinno) er afk 80% af tiden, så man finder ikke meget hjælp, medmindre man virkelig brokker sig ad hell til