En hyldest til de største legender og spillere gennem tiderne

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Der er kun 1 nr 1.

Men der var nu alligevel noget over dig. Du havde potentiale det var bare dine venskaber.... u know. - Men det kan man med andre briller på også sige om mig, det handler om perspektivering.

hvor du var på en liste? engang var du klart top10 - også en top5 100%

Jeg mangler stadig folks mening om songoten.
      JINNO VANDT!!!!
      Rødt rige fik en fin sølv medalje
      Gult rige kunne have fået bronze men der var ikke nogen tilbage til at modtage medaljen. :)
    • så så Harboe, du slår hårdt nok!:3

Men vil sige en pvp duel burde få sit udspil er darkninjitsu vs Harboe87 da de nok er de to bedste pvp ninja'er på serveren.

Mayoko vs whitemaster kunne også være duel værd at se.

Hvem kan klassificeres den bedste low lv. Pvp acc? Jeg vil klart nævne en som Devillos, nok den mest gennemførte i min tid
    • New

Der skal mere til en bare PvM gear. Men ja max pil forsvar og undvige hjælper. Problemet mellem harboe og den der ringe bueninja er at den var målrettet lavet mod dolkninjaer. Så det er reelt dens force og begrænsning. Men dermed skal man ikke tage noget fra harboe for havde den der ringe bueninja ikke været så målrettet mod nærkampsninjaer så ville harboe nok ikke dø til den.

Det betyder også at alle andre har det nemmere mod den der ringe bueninja. :)
      Det var også derfor ada INTET kunne mod den da den hed noget fedt og var nice. Hold fast jeg havde en FEST med at se den sure trold hamre løs på mig uden effekt mens han tudede løs om cheat.

Zitrox! : Harboe mod så mange andre... Ikke tag den skæggede dames mojo fra hende. hun er ok giftig. Klart spillets bedste nærkampsninja. I flere år.

En Firewire mod den der ringe bueninja, hvor firewire havde valgt rigtig boost og beskyttelse. *Pløp* = død ringe bueninja.

En IsH mod den der ringe bueninja, hvor IsH havde valgt rigtig boost og beskyttelse. *Pløp* = død ringe bueninja.

Men derfra op til iSLY niveau er der ret langt. -for iSLY mod hvem som helst....!? alle kender svaret.

Trick2g: jeg kender ikke dit niveau nu men du var også nice. Men helt til en første eller anden plads i din karakter klasse? det vil jeg lade andre smage lidt på, jeg føler det ikke men jeg er heller ikke "universal føleren" herinde.
      JINNO VANDT!!!!
      Gult rige kunne have fået bronze men der var ikke nogen tilbage til at modtage medaljen. :)
    • New

Zitrox: det ville være umuligt da .dk er for lille en server til at skaffe alle de ting der skal til. Og hvorfor have det som mål da spillet her er sjovest PvM.

PvP er for dyrt. og lave en karakter der ikke har svagheder og dermed taber til mindst en anden karakter type er utopi. Men at blive bedst i sin klasse er opnåeligt, sålænge man vil bruge tiden og hvad andre ressourcer man har for mange af. Dog er Krigerklassen forbeholdt iSLY, den ser jeg ikke nogen tage fra ham. -hverken 1on1 eller overall PvP!

Harboe: Lyver jeg? :) Er du ikke den giftigste nærkampsninja på .dk og har været det længe og er du ikke kendt som den skæggede dame :)
      JINNO VANDT!!!!
    • New

til dels enige med dig unseen.
      Pvp på hyggeplan finder jeg dog sjovt, men pvm delen er klart grunden til jeg spiller.

iSLY er og bliver one of a kind. Det kan ikke mod argumenteres.

At lave en karakter uden svagheder tror jeg er uopnåeligt, hvert fald 100%.

Harboe er den bedste dolk ninja på serveren, vi har ingen bedre. Og vi får nok heller ingen bedre
    • New

Jo der kan sagtens laves en nærkampsninja der er bedre end harboe. Det ville ikke være så svært. Hun ville også falde til en der har valgt korrekt beskyttelse og boost, godt ninjapet og fin alkymist mod hende.

Ikke at jeg selv vil bruge tid og ressourcer på det, for mig har det altid været dem der lagde sig ud med mig jeg brugte tid og ressourcer på. f.eks ham ada. Ikke at det krævede så meget dog for jeg tror reelt ikke han vidste nok om spillet til at kunne opbygge en bruger der reelt udgjorde en udfordring.

Harboe har altid været vild nærkamps ninja og spørgsmålet er kun om det var harboe eller divias der var den bedste. Der er ret langt ned til nr 3 fra dem.

Zitrox: Den tid du bruger på at slås med andre går af den tid du kan hunte. den tid du bruger på at mundhugges/hygges med andre kunne være gået på at skaffe gear. Desværre er der gjort flere ting der gør at folk ikke dropper gear og ting når de har dårlig rang, ellers kunne de være ok sjovt at jagte folk med minus rang, som vi gjorde det engang.
      JINNO VANDT!!!!
    • New

at jagte folk med minus rang er sjovt. Når de dropper giver jeg dog items igen, hvis jeg bliver spurgt pænt om det.

Jeg synes det er noget fis med sjælebinding osv, da minus rang også gav spillet en udfordring.

Jeg er begyndt igen, at bruge mere tid i Maps, pt for jeg huntet og trænet lidt.
      Jeg bliver nok aldrig top 20 på dk, men jeg hygger mig, forsøger at lave gear og yang, så jeg kan forbedre mig pvm på 2Pac

ZH har et enkelt sæt gear som egenligt fungere fint, skillsne skal op osv. Også må det komme med tiden.
    • New

Enig med dig, Zitrox. Man kan ikke lave en karakter uden svagheder, fordi spillet også er lavet sådan, at hver karakter/racegren har en svaghed overfor en anden race. Fx har mentalkrigere en svaghed mod magisuraer og bueninjaer( Mental nærkamp versus distance fra magisura/ bueninja) eller fx klinge sura mod krop kriger(magifjern ødelægger kropkrigerens force, nemlig slagdmg). Desuden er der dragestensalkymi også, med henblik på safiren, hvor man ikke kan dække sig 100% ind med def/dmg mod alle.

I forhold til iSLY så synes jeg han har bevist sin plads i toppen, 1 versus 1. Men jeg har svært ved at give ham pladsen som nr. 1 overall, da jeg aldrig har set/hørt ham være mod flere spillere på en gang (ihvertfald vinde), det er bl.a. også derfor Aze er på min liste, fordi det er den eneste jeg nogensinde har set/hørt kæmpe mod iSLY (og multi-pvp generelt), så derfor vil jeg også gerne give Sentinel ret i hans top 1, som bliver delt mellem iSLY og Aze, da jeg synes iSLYs force er 1 versus 1 og Aze var multi-pvper (eller hvad det hedder). Vel egentlig også ret sigende, at der kun var 1 der turde lægge sig ud med iSLY? Tilsyneladende var det vel kun Aze der kunne?