En hyldest til de største legender og spillere gennem tiderne

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ekstrem spændende tråd!

Lad mig slynge nogle navne ud:
      • Mez
      • Step
      • Katjackson
      • Kra
      • Tactik

I kører meget på PvP-delen i spillet, men hvad med de store indenfor PvM?
      Vi mistede for en stund siden den stærkeste PvM-karakter vi, stadigvæk, nogensinde har set herinde, REVS

Mez, Step & Katjackson
      Tre majetiske gutter som sammen som stod bag iSLY / REVS, ingen tvivl om at de har været en kæmpe hjælp i kampen mod den første 115 rust i spillet, de første og stadigvæk eneste par monster sko i spillet (Af hvad jeg ved).

Kra
      Han går og gemmer sig, men han ligger inde med noget rigtig fedt gear og synes han skal nævnes, ikke bare for hans gear, men hans udholdenhed. Lad os smide ham i samme kategori som Thomas1977, to gutter med største passion for spillet når det gælder bare at hygge!

Tactik
      En gut som har alt, mangler du noget? Så gå til Tactik, men det vidste du allerede! Manden som bruger timer efter timer på at hunte, for han har et mål! At målet så ikke er det samme mål som vi andre, så ALT respekt for den tid der bliver lagt i det, jeg ville selv blive en smule skør oveni, hvis jeg skulle gå og hunte de samme ting uge efter uge, måned efter måned!

Mig selv, jeg er en skjult legende, i ved det bare ikke endnu :hi: :ninja:
    • Kommer an på hvordan man ser på en legende... Legender for mig er...

MadsArne og ThaWarrior!

Legenderne af Chunjo!

Kunne holde til 10-12 Jinno som slog løs på dem!!

2009, da Chunjo var godt!

Sukkubus må klart være min favorit. Alle de minder som stadig findes på youtube. Var altid hjælpsom over en PM. Opnåede at blive Nummer 1 på ranklisten, på 5-6 måneder? Mener jeg det var, som en nærkamps ninja.

Og ej må jeg glemme: SirSund, var også en rigtig stærk spiller!

BB var også en fantastisk spiller.

Elmo ligeledes.

Jillow

Step

Skal jeg også lige nævne vores tids aller bedste PvM'er?

xXChaiNsaWXx

Ser I, ChaiNsaW var den bedste PvM'er i 2009, og det kræver sin del at være det.
      Har fundet en lille video fra gemmerne:

Dertil må jeg også nævne: Blitz orden. Den stærkeste orden på DK, 2009-2011.

Og så var der "Familien orden" aka, United? Hvis jeg husker korrekt. Willow tror jeg manden hed, og så var der "GoldMoon"? hed konen. Ihh ja, alle de minder.

Ja, jeg kunne fandeme blive ved med at nævne navne. Har mange legender i min bog. For at være ærlig, giver jeg ikke rigtig noget for de så kaldte "legender" der er nu, eller var for 3 år siden.
      En legend for mig, var da jeg startede i 2009, altså ergo gamle spiller. I år 2024 kan vi snakke om "legenderne" i 2015.

For mig var 2009 metin2 tiden var noget andet. Den gang vi ikke havde Alchmy, pushes osv. Men vi havde de gear som var til rådighed, med bonusser.

Her er lidt til kuldegysningerne:

Denne profil indholder hemmelige data, som ingen kender til. :censored_1:

Sjovt FACT: 45 ss G9 sk, klager ikke :love: :hmm:

Tager en pause fra metin2.dk Mere eller mindre stoppet. :fs: [Men tjekker forum af og til. :search:]
    • Hold fast jeg er uenig i dit vrøvl. Det er ancient og ingen INGEN (undskyld til jiilow og step) af dem du nævner har gjort noget nævneværdigt. Men du havde det sikkert hyggeligt med dem. Jeg tager dem en af gangen herunder:

Chain var stærk ja og han kunne kappe i sd2 i know men derudover tænker jeg kun på de 2 brødre som nogen der sluttede før spillet blev til noget. Mulan mere eller mindre overtog chain og brugte den til der træne andre med, herunder mig. Så måske en legendarisk karakter til at kappe i sd2?

MadsArne og ThaWarrior! Kun ThaWarrior havde jeg lidt frygt for da jeg var lille. Så ham på linje med SDA men SDA spillede mere så på en tidsskala er hans impact ret begrænset. Hvad lavede han at store legendariske ting, se om du kan huske noget?

Sukkubus, var den ikke med på taberholdet da dragonkills vandt det første pvp event? -den lå da alt for tit ned og stak af hele tiden når der var ingame øretæver i farvandet. Ikke noget Divias over den!!

Willow og goldmoon... Ja du ved jo sikkert af jeg ikke var fan og jeg husker ikke de på deres brugere lavede noget fedt, men jo satam teleportede da rundt mellem byerne usynligt og handlede eller andet lamt. in game perk eller bare SNORT FORKERT OG UVÆRDIGT? vær du bare stolt af dem men jeg gider ikke følge en sneglespor fra dem for at se om de lavede noget legendarisk i spillet, for det gjorde de ikke, heller ikke selvom de havde fordele andre ikke havde. Nævn noget der gjorde de var legendariske i din verden?

Jiilow og step er det eneste vi kan være enige om. De var seje men for mig er legendarisk ikke udfra hvem DU kunne lide at skrive ingame med. Metin2 legender der dem der har lavet noget. Dræbt dragen som den første, vundet det her event, dræbt meley, nakket 123 boss solo eller høstmanden ect. Eller havde så god en stil at man ikke behøvede være den bedste.

Helt ærligt giver jeg ikke ret meget for ret mange af dem du mente var legender. Legendernes tid startede med det her, ikke med hvem du mener du havde en crush on, en bromance med eller whatever. Det var skills og hårdt arbejde, teamwork og før alky og pets og alt muligt

Elmo har jeg altid været glad for men jeg tænker mere at hans bror var tæt på ledendarisk. miyaghi was nice
      JINNO VANDT!!!!
      Rødt rige fik en fin sølv medalje
      Gult rige kunne have fået bronze men der var ikke nogen tilbage til at modtage medaljen. :)

The post was edited 2 times, last by UNSEEN ().

• Derfor startede jeg også ud, med at hvordan man ser på legender.

MadsArne og ThaWarrior var de første med P skills, (menes ikke jeg så andre med dem) og i 2009/2010 var det ikke så lige til at få P skills.

Sukkubus var god i 1v1, men åben fights? Det ved jeg intet om. Men som jeg skrev, Sukkubus opnåede at blive nr 1 på rank listen i løbet af 5-6 måneder. Det er vel en fin bedrift i sig selv, når Sukkubus nu var en ninja.

Omkring Willow og Goldmoon, om legender eller ej, jeg fandt det fedt at en familie kunne have en fælles interesse for et spil. Derfor husker jeg især dem godt.

Men når du nu mener at for at være en legend, skal man opnå som en af de første? Det gjorte de fleste af dem sådan set også, jo?

Men de jeg nævnte var i 2009, enig? For meget kunne du egentlig lave af vilde ting? Intet. Du kunne opnå at blive en fantastisk PvM'er, som Chain, opnå at få P skills som nogle af de først, MadsArne og ThaWarrior. Og Sukkubus nr 1, på 5-6 måneder.

De fleste af dem var alligevel mere eller mindre væk inden 2012/2013. jeg kan ikke huske hvornår Azrael blev tilføjet på DK, men Azrael var fremme i 2011, men DK har ALTID været bagud i forhold til andre server, Så tror først Azrael kom i 2012. Men ja, hvem der tog Azrael først? Pas.

Skal vi gå off topic, har jeg egentlig aldrig kendt til dig UNSEEN, først i 2015 lagede jeg mærke til dig. Så hvem du spillede som i 2009 ved jeg intet om. Så jeg aner ikke hvem du kan lide og hvem du ikke kan lide.

Tager en pause fra metin2.dk Mere eller mindre stoppet. :fs: [Men tjekker forum af og til. :search:]
    • UNSEEN wrote:

En sidste kommentar. I skal lade være med at give metin2.dk og gameforge skylden for at .dk døde.
      Det er vel 50/50. Mange ødelagde spillet for andre, som en anden i tråd skrev. High lvls var nogle fjolser. Hvis du skrev 1 forkert ting, var du så godt som huntet. Man er en klovn at hunte en lvl 30 fx, når man er lv 90, fordi man skrev 1 forkert ting. Den gang kunne man ikke ændre navn, men skifte til en ny bruger, hvor du IGEN skulle træne i flere timer, for at nå et godt lvl. En ting som jeg lærte i 2010 og har taget med mig, var at man respektere DT runs. Opførte man sig ikke ordentlig i DT runs, så var der hunt, hvilket er forståeligt. Anyways,

Jo GameForge har et stort ansvar for at smadre deres server. Lorte updates på lorte updates, bugs og andre stupide ting som stadig ikke er fikset. Som jeg har nævnt så mange gange før, AUTO HUNT! Den del var det som skulle til at få mig væk fra serveren, kan ikke magte den dobbeltmoral. De har bannet og bannet folk på livet løs, og laver så deres eget pay2win bot system.

Udover det, Berserk og SK er vel stadig det samme? 2 useless magier i P, som tildeler dig ENDNU mere skade, fordi du vælger at "forbedre" sine skills.

Mangel på promotion. Masser af pay2win. Jeg forstår at et gratis spil skal have en indtægtskilde, men pay2win? Argh, det en ommer. Man kan sagtens lave et gratis spil, ud at det behøver at være så meget pay2win.

• Ja jeg mener bestemt at flere helt naturligt bliver cream of the crop via det de opnår i spillet.

Der er så uendeligt mange måder at gøre sig selv til narrehat på og jeg gøgler ikke at jeg bør være noget som helst. Jeg er nok en bølle der fortjener at folk kalder mig navne der er meget lidt flatterende. -Men:

Det er da fedt med familieklaner, jeg selv startede i Gallerne som dengang var ledet af Heboras og han er min Nevø. Derudover så spillede min søn og metin og jeg var virkeligt ikke meget for at starte på metin da det så "gammelt" ud og man red på heste samt at det havde eksisteret i flere år. Jeg startede dog op i smug for at glæde min søn. Så det var grunden til at denne first person shooter prøvede spillet. Og det var primært fordi at ALLE sagde at man ikke kunne spille bueninja at jeg fortsatte samt at Gallerne var flinke og den originale Divias og Ultislayer var flinke hjælpsomme gutter. Dengang i starten var der ikke så meget ufred i spillet. Men det kom der så sandeligt!

Du kender mig ikke for jeg spillede på andre brugere den gang. Det dog ikke nogen hemmelighed hvem jeg var dengang. Du kan som bare søge på mig her i forum også gå tilbage igennem mine post. Så keder du dog lamt meget så be my guest.

Godt spørgsmål for hvem nakkede azreal først? Jeg har lavet en tråd der handler om den slags men folk er ikke så god til at bruge den De fedeste nogensinde

Som jeg skrev tidligere så har jeg da personligt en mening om hvad der skal til for være nævneværdig. Det er subjektivt og jeg er sikkert ikke den klogeste til at vurdere andre men jeg skrev lidt begrundelser:

1. opnået noget fedt ingame såsom at være first mover på en udfordring. aka dragen eller pvp event. Eller crafte noget som ingen havde havde, f.eks en halvmenneske klinge+9 Altså noget der huskes.
      2. spillet i lang tid på brugeren og ikke bare været en ½ år døgnflue.
      3. kendt for at være venlig og sjovt. Eller konstant hård og uretfærdig. midt i mellem er kedeligt.
      4. havde god stil og ikke snyde. << min personlige kæphest. F jeg hader tumper der snyder i spil. Der mangler et par håndmadder i den picnic kurv til en ordenligt frokost i det fri.
      5. forsøgt at gøre noget i spillet der var mere end bare en selv. Herunder at arrangere DT events, at få folk til at lave shops, at få GMs til at lave events, at advare andre mod dem der svindlede/scammede andre.
      - også først og fremmest. >> Legendariske spillere er fra Jinno. << shots fired at snoops

Det kunne være rart med udvidet statistik i spillet og det kunne også være med til at tydeliggøre hvem som er toneangiven i spillet og trust me når jeg fortæller dig at jeg har råbt og skreget, skabt mig, truet, fedtet og meget mere for at få GF til at indføre den slags. Men der hvor vi er nu er kun ligegyldigt info om lvl, ligegyldigt info om okey kort events og specielt ligegyldigt info om klaner der har snydt sig i toppen af listen. Så end ikke det har vi at læne os op ad. Så det bliver subjektive vurderinger som der hurtigt kan gå meninger i. Nu har i, ihvertfald mine meninger :)
      JINNO VANDT!!!!
      Gult rige kunne have fået bronze men der var ikke nogen tilbage til at modtage medaljen. :)

The post was edited 1 time, last by UNSEEN ().

• For lige at give mit besyv med, så er en rigtig legende for mig at se en spiller som har været fremtrædende både pvp og pvm, og vist vejen frem hvor resten så fulgte med og gjorde det samme.. Synes ikke rigtigt de 2 tyskere der bliver nævnt er værdige til at få titlen 'legende', da det er ret begrænset hvad de har opnået på DK serveren i forhold til alle mulige andre. Bevares, de har da været forud for deres tid med nogle ting, men så er der altså flere der har været meget mere fremtrædende og ikon-agtige. Dog synes jeg godt man kan betragte en bestemt spiller for en legende inden for en bestemt gren (pvp eller pvm), dog vil det ikke være en komplet legende for mig.

Legender for mig, på trods af fjendskaber er bl.a.:

Rangering:
      1- Ultislayer - Positives: Står allerklarest for mig, supergod all-around spiller, leder af de store ordner, top 3 pvm og pvp i sin tid, klog og veltalende spiller, god markedsindsigt, altid en af de første med grej ikke set før.

Negatives: ikke så vedholdende, men nåede dog stadig at få mange år i spillet, mindre aktiv i perioder

2- Zyprech/iSLY
      Positives: Vedholdende spiller som har spillet i mange år( og mit nemesis igennem længere tid .. huntet af ham siden lvl 42/54 på Daz), har altid været en af de bedste pvpere i sin klasse, top 5 pvmer uden tvivl også. Dominerende med flere chars og altid hjælpsom og rar over for sine venner og orden.

Negatives: Har ikke lavet alle sine chars fra bunden, meget aggressiv, truende og barnlig i sin adfærd over for sine fjender, højt dr-forbrug, - Kunne muligvis godt være en 1er på listen hvis alle main-chars var blevet lavet fra bunden.

3-Den rigtige Divias/Nelix (ham der ejede Staden)
      Positives: God pvper og pvm, flere fremtrædende chars, god spilforståelse og altid med helt fremme hvor det skete. Altid med på lidt sjov, men dog også meget seriøs og klog spiller. Var tilbagevendende i en periode hvor han nåede et rimeligt stabilt niveau på relativt kort tid.

Negatives: Var ikke særligt aktiv, mindre fremtrædende og nåede aldrig rigtigt de høje lvls hvor de andre top-spillere var, selvom han stadig var på niveau med dem der var 5-10 lvls højere

Nævneværdige spillere som har gjort en forskel og vist hvor niveauet var, men ikke nødvendigvis kan betragtes som legender:

Diardrian (Pvp-legende) - Top 2 pvper i den tid han spillede.
      ThaWarri0r ( the real one) - ret god både pvp og pvm. Hans chars dominerede sammen med chunjo i en god periode - synes også sagtens han kunne være en legende, men han var ikke særligt fremtrædende og det er måske også derfor han ikke står blandt de 3 øverste

.. Det er sådan de 5 spillere der står klarest for mig, selvfølgelig subjektivt .. Mine modstandere gennem tiderne ville nok vælge 3-4 andre til deres liste, fordi de har set/hørt nogle ting jeg ikke har .. og ud fra den betragtning synes jeg, at mine 3 valg er berettiget i og med de har været lang tid i spillet og gjort nogle ting alle har set og hørt om, som dermed har løftet barren for hvad der er muligt.

Afslutningsvis .. - skud ud til babangida/fredastaire/firewire … en af de klogeste spillere i spillet nogensinde, altid hjælpsom og villig til at dele ud af sin viden og teorier. Penge er magt og styrke.. Det er viden så sandelig også

- Daz
      Jeg frygter ikke en hær af ulve, som bliver ledet af et får. Jeg frygter en hær af får, som bliver ledet af en ulv.

___________________________________________________________________________________________________________________

Main accounts:

Stoppet - Kan findes på DE ;)
    • Hey Hardwaii her.
      En legende for mig, er en person, som man aldrig helt glemmer. En person, som har gjort sig bemærket, men også en person, som man også har set kæmpe sine kampe og opnået sine mål.

Har faktisk en del i hovedet og rækkefølgen på listen her, har på ingen måde noget at gøre med, hvem der var den største og mindste.
      IceTee : Ingen tvivl om at IceTee motiverede mig til at blive til det jeg blev i metin2. Da jeg rendte rundt i level 61 og så ham solo dragen, flække folk PvP, ja generelt gøre det de andre ikke gjorde, blev jeg totalt inspireret og joinede derefter hans clan ''Exercitus'', hvor jeg lærte ham bedre at kende. Virkelig fed person og hans spillestil i metin2 var total overlegen.

Katjackson : Da jeg joinede Exercitus, så lærte jeg selvfølgelig også de andre medlemmer fra Exercitus bedre at kende og en af dem var Katjackson. Alle ved, hvem Katjackson er og alle kender hans shops ''Dagens Hunt - Byd Gerne''. Konstant spiller, ingen hader ham og så har han opnået at blive i besiddelse af det vildeste gear på DK. Men at se ham stadig spille metin2 DK på trods af at IceTee, mig og flere af hans bedste venner forlod spillet, er smukt at se.

Harboe87 : Virkelig et rart menneske, som jeg har en masse minder med, såsom razador runs, nemere runs osv.
      Hun har altid været en del af det pvp og uden tvivl respekteret, da hun jo nærmest var den eneste dolk ninja, som kunne noget. Så har hun bla. kørt en masse accounts op i højt level og ja man kan generelt bare huske hende siden man var en noob xD. Og så står hun selvfølgelig bag en af de største ordener nogensinde, nemlig FRIENDS, som hun jo stadig er i og som stadig kører helt fint. Det er også smukt at se.

iSLY : iSLY ... min værste fjende. Nøøj, hvor har jeg hadet ham og hvor har han dog også hadet mig. Og grunden til at de fleste har hadet ham, er fordi man dengang kun hørte de dårlige sider af ham. Men da han så dengang vi var fjender, skrev til mig og fik en lille samtale med mig, så, så jeg en helt anden side af ham. Han er jo sådan en, hvis man irriterer ham, så irriterer han også dig. Er du flink mod ham, så er han også flink mod dig.
      iSLY var og er stadig uden tvivl og det her er bare fakta - Den stærkeste NOGENSINDE.
      Han har det bedste gear på hele DK og han er også den, som har mest gear. Og når man ejer så meget og er så bemærket, som han er, så er der jo selvfølgelig folk, som er PISSE misundelige, som smider ''pay2win-taber''- kortet. Det er korrekt at han ikke holder sig tilbage, hvis der skulle blive brug for at bruge penge på spillet, men tro mig .. man kan ikke købe sig til at blive den bedste. Når han er på, så ser man ham tit bare stå i byen på iSLY og være klar på at der kommer nogle døgnfluer og sætter sig på hans nakke, men så gik det op for mig at han sidder på mange andre accounts ad gangen og hunter alle mulige ting HELE TIDEN. Der bliver huntet fb's, sjælesten, rustnings design, bosser .. you name it, men det var bare den side mange ikke vidste og så.
      Han har været der siden metin2's morgen og er der stadig den dag i dag. Han var den første på DK til at blive level 120, hvilket er en kæmpe titel at have.

Archeron/ish : Lidt samme historie som med iSLY. Husker tydeligt da du rendte rundt på MaxFarm og nakkede level 50 sten i DT, så vi andre ikke kunne køre DT, hvor jeg kaldte dig lidt af hvert, hvor du så efterfølgende nakkede mig, hvergang du så mig på Ish. Det var satme sjove tider, men jeg lærte dig så at kende igennem iSLY, hvor jeg fandt ud af at du er et af det fedeste mennesker på metin2.
      Sand legende du var, som kæmpede for spillet, besøgte gameforge og så gav os altid den hemmelige information, som ingen andre end dine bedste venner, var i besiddelse af på metin2 dk.

Det var lige dem, der poppede op i mit hoved.

- Hardwaii
    • ikke flere der har lyst til at tilkende give deres mening? det er også fint for mig hvis vi får snakket lidt om pvm hvis i vil, pvp, pvm og ja pve er fint, så kom frit frem! :D

I kan også lave jeres egen pvp eller pvm liste (feks som den her jeg har lavet over dem jeg synes har været bedst pvp for deres race)

Nærkampsninja: Harboe & Divias(Originale, dog var efterfølgeren heller ikke dårlig)

Bueninja: IsH(Archeron) & FireWire

Magisura: Diardrian, DIZE & Sentinel(oprindelige)

Klingesura: TranslateMe & Zyprechs sura( kan ikke lige huske navnet) - De to bedste jeg kan huske, beklager hvis der er nogle der er bedre

Drageshaman: ImBack & Nexti - De to bedste jeg kan huske, beklager hvis der er nogle der er/var bedre

Healshaman: Kasakar(Oprindelige) & Songoten (Tak UNSEEN :D)

Kropkriger: Zyprech & Ultislayer(oprindelige)

Mentalkriger: iSLY & Aze(oprindelige)

Lykan: Toxicus & ????
    • Ret enig i listen, har dog lige et par ændringer til enkelte racer. Jeg skriver 3-4, fordi jeg synes det er svært at lave en top 2 på tværs af perioder.

- Drageshaman: Jenesis, ImBack, Nelix

- Kropkrigere: Ultislayer(TB), Daz, SirSund, Zyprech

- Nærkampsninja: Harboe87, Quickie, Divias, koko2

- Healshaman: enig i de 2 nævnte, men mener Jenesis havde en shaman ved navn Jalia på et tidspunkt. Husker selvfølgelig ikke om den var heal eller drage, men hvis den var heal, så synes jeg den hører til her.

Klingesura: Step, GALAKTUS, TM

I forhold til pvm så laver jeg kun en top 5, da resten er anden/tredje-sortering i forhold til trend-setting, vejvisning og generel pvm-dominans i deres pågældende perioder.

Disse 5 har alle været med til at vise hvordan pvm skulle gøres. De har bevist deres værd sammen med andre og vejledt dem, men vigtigst af alt, så har de alle kunne klare sig alene og spille solo-pvm som ingen andre har gjort det

Min All-time top 5:

IceTee, Snops, Ultislayer, Zyprech, Daz
      Jeg frygter ikke en hær af ulve, som bliver ledet af et får. Jeg frygter en hær af får, som bliver ledet af en ulv.

___________________________________________________________________________________________________________________

Main accounts:

The post was edited 2 times, last by Capsaicin ().

• Hold da op. Det er da godt nok et interessant emne og endda ret sobert.

Puh må sgu lige tænke over om jeg vil ytre min mening om det her. For som de fleste ved så er jeg nok ikke helt enig med flertallet.

Og dem der kender mig, ved nok os at min historie nok er helt anderledes end den man tænker.

Kan jo ikke sige at jeg er ældste bruger i spillet da Tactics måske stadig er her.

Hvis jeg dog vælger at skrive min historie her i spillet, så bliver den sgu lang, ganske lang.

Og hvis i tror at den top 10 pvm har hold i noget som helst, så må i sgu tro om igen. Ja jeg er spillets mentor, men der er nu helt andre factorer der slet ikke er nævnt her i chatten der udgør en ægte pvm'er.

Jeg er pioneren her i spillet og deraf bliver min historie os anderledes. Meen kan godt lide en god fortælling. Skal lige tænke over det
      Karakterer:
      Kropkriger: lvl 90 - aura P, SH P, Beserk G6, susen P, 3-vejs G4
      Sura: lvl 105 - Klinge P, rust P, DH P, Frygt P, fingerangreb P, Magifjern P
      Shaman: lvl 94 - vels P, dragehj G9, brøl G1, drageskud G1, talisman M10,
      Bue ninja: lvl 105 Ild P, gent P, Gift P, fjer P, regn P
      Akela
    • digitus jeg ved ikke hvem du er ingame.
      Har aldrig hørt om dig i de 9 år jeg har spillet metin2.
      Så hvem er du?

Jeg selv har været on/off med de acc'er jeg har haft. Men har efter mange år slået mig ned på Belph og Crystallice.

Jeg har set legenderne komme, og lige så set dem gå igen.

Jeg husker isly, step, thawarrior, og mange andre fra mine yngre år. Og de var der igen da jeg startede.

Jeg selv har ikke udrettet ret meget.
      Men jeg kæmper min kamp for at blive et navn på serveren.
      Metin er spillet så simpelt, men alligevel avanceret når man vil op og slås med de store drenge.
      Og en dag, så slås jeg med dem, men for nu, der hygger jeg med træning, hunt og gear farm

Men vil pioneren intruducere sig selv?
    • digitus er nok for metin2.dk hvad gammelnok var for nisserne i the julekalender. Han har i hvertfald meget autoritet over sig og værdighed som jeg ikke kender fra andre ud over et par gamle Gallere: Riis og Hjorten tænker jeg på. Dog kan han ikke sammenlignes med andre ret godt. Så jeg trækker overstående i mig og sender bare en masse love til ham herigennem. Stor hjælpsomhed, stor viden, upræget flink og sagt med et smil, lidt goofy fuld, men hey. -det havde også charme.

nutting but love herfra til Digitus/akela/galactus/firewire og sidste gad jeg godt se ham læse indpil beskyttelse på også jagte den der anden ringe bueninja så han kan tage den retmæssig plads som nr 1 bueninja på .dk
      JINNO VANDT!!!!
    • Halløjsa :thumbsup:

Faldt lige over metin forum igen og hyggelig læsning vil jeg sige ;)

Jeg er da beæret over at være nævnt i bedste drageshaman kategorien :cool:

Da jeg startede ImBack var det efter jeg var stoppet (scammet/snydt) på ElHombre (var nok min egen skyld, men lad det nu ligge).
      Og det eneste jeg havde af gear på lager var lidt shaman, derfor startede jeg ham op.
      Mit klare mål var at lave en figur jeg kunne bruge pvm og pvp. - det gik jo meget godt ;)
      At jeg så blev en af (måske den bedste) af min slags var jo bare en bonus.
      ImBack (IB) kunne træne i sd2, grotten og senere sagtens klare sten og de fleste bosser i 90´r map.
      Grinte tit over folk ville have mig med til at nakke bosser i 90´r map - fordi de manglede noget skade :P det var ofte fra andre riger.
      Da jeg VILLE i 105 måtte jeg "udnytte" muligheden for at kunne træne i merleys. så det blev gjort på et par dage fra 102-105.
      Metin har for mig altid været hyggeligt. Har virkeligt elsket at kunne "glemme hverdagen" i timevis når det var nødvendigt.
      Ang legender så vil jeg sige at der har været mange, til de forskellige tidspunkter i spillet.
      En af dem der står tydeligt for mig er skildpadden - mener jeg den hed - uden ham havde jeg ikke fået min 66+9 rust til sura.
      Da jeg fik den skete der en del i mit spil. + selvf. Step - mit store forbillede. vi havde ofte en "fræk aftale" i grotten ^^
      senere da jeg fik ImBack op og køre hyggede jeg mig en del med mig selv og et par stykker mere. Jeg fik selvf. lidt hjælp i ny og næ ( alt dette skete i gul)
      Ja okay alt det her er lidt roddet med det jeg ville frem til er at der er forskellige legender til de forskellige tidpunkter i spillet.
      hvis jeg skal fremhæve nogle specielt må det være:
      Isly
      Ish (archeron)
      Zyp
      Daz
      Step
      TW
      Ulti
      IceTee
      Reeslev.
      Det er sådan lige umiddelbart dem jeg vil fremhæve som inspiratorer for metin gennem min tid som metinspiller.

Vil lige fremhæve et par stykker mere.
      Jasmin2 - hun var grunden til jeg VILLE være go som shaman
      Harboe87 - Grunden til jeg fil Bagholdbekyttelse i P ;)
      Adastraworld, Star og MF - tak for MANGE gode timer sammen
      Efter jeg skiftede til blå - efter flere timers overtagelse..... I ved hvem i er - love you guys :thumbsup:

Tak for mange gode timer - hyg jer

/ImBack (ElHombre)
    • Ts jeg har aldrig spillet P server. Har alle dage været en lille flue på dk serveren. Men da jeg aldrig har hørt om ham, var jeg nød til at spørger.

Hvis han er galaktakus, så ved jeg hvem han er.

Det er ret sjovt, en spiller som ElHombre husker jeg fra da jeg spillede på Koitot. Jeg tror jeg har vlre 10-11 år dengang.

Mange gode spillere er kommet og gået, og nu er det måske 5 store aktive.
    • Digi er kendt som bl.a. BABANGIDA/FredAstaire/Akela/FireWire - Forstår godt du ikke helt kender til ham, da han altid har opereret mere eller mindre bag scenen, så at sige.. ikke desto mindre har han haft meget præg på sin omgangskreds i og med han altid har været en af de første til at opsnuse ny og brugbar information som ikke mange var klar over og det har blandt andet også været medvirkende til spillets fremgang, da han har haft præg på flere store spillere :)

Love herfra bab<3 , håber det går godt min ven :- )

- Daz

Main accounts:

The post was edited 1 time, last by Capsaicin ().