Er spillet værd at starte på?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Er spillet værd at starte på?

Hey mine dejlige Metin2 spillere. Eller det husker jeg jer som at i var før jeg stoppede.

Jeg har spillet en del på et andet spil som jeg ikke vil nævne mere til for formålet er ikke at trække i dem der er tilbage.

Ideen med det her indlæg er mere at får nogen spørgsmål fyret af da jeg overvejer at give metin2 et skud igen
      Så nu til sprøgsmålene

- Er der liv på serveren hvis ja er det så stadig Jinno?

- hvor nemt ville det være hvis jeg nu starter at komme frem af. Her snakker vi priser på ja alt?

- Hvilken class er den nemmeste at komme frem med her snakker vi igen angående priser på fbs samt hvor stærke de bliver til PvE late game?

- Hvilke guilds lige pt er aktive?

Jeg tror det var det som jeg tænker jeg ville vide lidt om. Dog skal det siges skal jeg starte igen skal det næsten være DK serveren da jeg husker den som hyggelig
      Forever Alone thats me! ;(
      Sarion back in charge. Beware I will find you and bite you Muhahaha! :D

Cheethus
      Aura Kriger
      P Aura
      M10 Baserk
      M7 Hvirvel
    • Hej Vildhunden :)

Om det er det værd for dig kommer an på dig og din spillestil. Jeg mener ikke man skal kunne forvente en masse aktion, mange brugere, mange shops. Men er du typen der bare gerne vil hunte, bygge en god bruger op og passe dig selv så kunne du ikke finde en bedre server. Eneste minus er at der ikke altid er det til salg som du søger så du er nød til at hunte- hunte -hunte.

Metin2.dk er ikke specielt aktiv. Og jeg formoder det kommer til at vedblive sådan, til den en dag dør eller bliver merget med en anden server. Jeg kan heller ikke fornemme at der gøres meget for at stoppe de brugere der stadig forpester ingame i serveren. De er der stadig. Der er plads til forbedring på den konto. Så lader du dig som jeg provokere nemt så ikke spild din tid.
      JINNO VANDT!!!!
      Rødt rige fik en fin sølv medalje
      Gult rige kunne have fået bronze men der var ikke nogen tilbage til at modtage medaljen. :)
    • Okay tak for svaret. Jeg kunne godt overveje at give det et skud siden jeg har spillet Metin2.DK meget før i tiden. Kan godt huske hvor hyggeligt det var dog vil jeg gerne spørge om er det stadig Jinno der er det mest aktive rige og eller er der liv i de andre riger også?

Min besked ovenover er ikke nødvendig at få et svar på da jeg fandt en af mine venner fra før i tiden. Jeg har derfor valgt at starte op i samme rige som ham
      Forever Alone thats me! ;(
      Sarion back in charge. Beware I will find you and bite you Muhahaha! :D

Cheethus
      Aura Kriger
      P Aura
      M10 Baserk
      M7 Hvirvel

The post was edited 1 time, last by SarionMT2 ().

• Ja svaret er jo relativt for nogle og subjektiv for andre. Der ER ikke mange på og det masser du ser der sker, er nok ikke hvis du skal være helt ærlig "masser". Men jeg respekterer da dit subjektive svar ligesom mit er det. For dem har har spillet på .dk da der skete en masse så er det der foregår nu relativt ingenting.
      JINNO VANDT!!!!
      Rødt rige fik en fin sølv medalje
      Gult rige kunne have fået bronze men der var ikke nogen tilbage til at modtage medaljen. :)
    • Skal du have aktion?
      Så nej.

Skal du spilde din tid, med at hunte alt selv?
      Så ja.

*Cencureret bemærkning

GameForge er pis.

Ren snak, som sikkert bliver censuret, fordi man ikke må udtrykke sin holdning ;))

/Totem har rettet i denne tråd, ingen diskution om det accepteres.
      Denne profil indholder hemmelige data, som ingen kender til. :censored_1:

Sjovt FACT: 45 ss G9 sk, klager ikke :love: :hmm:

Tager en pause fra metin2.dk Mere eller mindre stoppet. :fs: [Men tjekker forum af og til. :search:]

The post was edited 1 time, last by Totem ().

• Jeg snakker af erfaring, min fine ven.

Jeg var der, da serveren døde ud.

Spillede fra 2009-2015. Så hvordan hver eneste spiller forlod.

I 2015 forlod jeg så spillet(DK serveren), for at bruge min tid på en server hvor man kan opnå ting, uden at skulle have pungen op af lommen.

Ja, 90+ kan man få penge? For at komme der op, kræver det gode items, samt nogle at arbejde sammen med. Og nej, jeg ved godt man kan tjene penge på low lvl items, eftersom man skal bruge dem, til at opgradere sit kæledyr.

Tilbage i 2013-2014, sad jeg selv med 4 shops hverdag, og ja jeg tjente sgu godt på det. Så jo min fine ven, jeg har sgu styr på mine ting.

Udover det, så til sidst fik jeg nok af den her joke server, jeg brugte 45 ss'er for at få G9 i min SK. ;)
      Denne profil indholder hemmelige data, som ingen kender til. :censored_1:

Sjovt FACT: 45 ss G9 sk, klager ikke :love: :hmm:

Tager en pause fra metin2.dk Mere eller mindre stoppet. :fs: [Men tjekker forum af og til. :search:]