2 FEJL i spillet

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Jeg følger da med på diverse forums, kan godt lide at se det hele falde sammen :)

Kan bare ikke forstå at i ikke kan se at DK holder jer for nar? De sagde der ville komme en merge tilbage i 2017 nærmest :) tillykke vi er nu i 2019 :)
      Snops lv. 105: P P P P G10 M5

Aze lv. 113: P P P P P P

Jesse lv. 100: P P P P G8 14

Legends never die.
    • Det kaldes ikke at give op :) når der kun er en man kan pvp mod (iSLY) tilbage i spillet og man har opnået alt, så der ikke mere at spille for :) Grunden til andre servere lever er fordi der i det mindste er liv i PvP :)

Legends never die.
    • Sjovt som folk siger de har opnået alt. Det var måske dengang tingene bare krævede tre klask, der var ingen zodiac eller meley? Jeg undrer mig bare over at du har opnået alt når jeg tog del i den første gruppe som kørte til toppen i zodiac herinde..?
      Folk har sagt du var en god spiller, men ærligt lyder du som en spade som prøver at lyde stor.. Sorry for mit sprog, men det er lige den bedste beskrivelse der er :)
    • Well dont mind at du er ærlig :) Kender ikke dig, fordi du sikkert er en nobody ligesom halvdelen af alle andre, så har intet godt at sige self meeen det vel også fint :D Spillede skam samtidig med alt det nye var der :) Du er sikkert hardwaii idk.. men uanset hvem du var, klaskede jeg dig sikkert på et skill eller to ligesom resten. Hvorfor gider man køre zodiac når man intet får ud af det? der burde være en stor belønning for at nakke en så stærk boss. men igen giver DK intet til spillerne, de vil have pengene og det forståeligt. Metin er intet andet end en forretning for gameforge :)

Legends never die.
    • Aze wrote:

Well dont mind at du er ærlig :) Kender ikke dig, fordi du sikkert er en nobody ligesom halvdelen af alle andre, så har intet godt at sige self meeen det vel også fint :D Spillede skam samtidig med alt det nye var der :) Du er sikkert hardwaii idk.. men uanset hvem du var, klaskede jeg dig sikkert på et skill eller to ligesom resten. Hvorfor gider man køre zodiac når man intet får ud af det? der burde være en stor belønning for at nakke en så stærk boss. men igen giver DK intet til spillerne, de vil have pengene og det forståeligt. Metin er intet andet end en forretning for gameforge :)

MesterKaio wrote:

Hvem er Aze? ?( ?( ?( ?(
      ''Du er sikkert hardwaii idk'' .. lol nej, jeg er Hardwaii :)
      Hvordan kunne du dog tro jeg flere år efter ville sidde og diskutere, hvem der var den bedste og hvor god man var for flere år siden i et spil? xD
      Aze aka. Snops, din kommentar om at folk spilder deres tid er da ret så ligegyldig. De hygger sig vel inde på DK, så helt spildt er det vel heller ikke? No?
      Jeg stoppede lidt af samme grund, nemlig at der var for mig var FOR dødt, men lad da endelig folk spille i fred :)

Man har vel ''spildt'' samme tid ligemeget om der var liv eller dødt? Eller hvad?

- Hardwaii
    • God pointe alligevel :) Men han siger vi vil ha og ha? men forstå mig ret i gamle dage som alle husker, der fik man af spillet, de gav spillerne noget at spille for. Den dag idag skal man op med pengepungen for at spille.. Huisker tydeligt månelys events og okey events, samt mange andre rigtig gode event som gjorde selv nye spillere kunne komme igang. Ja, de har addet lidt hist og her til nye spillere men ingen gider invitere deres venner til at spille med dem når folk der selv spiller, ved hvor hårdt det er og hvor pengekrævende spillet kan være :) Men se på tråden? Ingen admins osv svarer og på ISLY's anden tråd omkring merge? den er også blevet ignoreret :) Der forskel på at vil ha og ha og så bare blive behandlet ordentligt af spillet som stort set alle andre online spil kan tilbyde efterhånden :)

Legends never die.
    • New

Helt enig. Jeg synes på ingen måde at Gameforge har fortjent folk, som gider at spille metin2, om det så er bare DK, DE eller en anden server, så fortjener de ingen spillere/penge fra dem, der spiller.

GM's der ikke aner noget om spillet, folk der får ban uden grund, et Gameforge team, som slet ikke lytter til spillerne og selv beslutter metin2's features/ændringer - jeg kunne blive ved ...

Jeg elskede jo at spille metin2, men kan simpelthen ikke få mig selv til at spille metin2, når det er Gameforge, der ejer det.

Helt fair at der er folk, som stadig hygger sig på DK, men helt ærligt .... de fortjener jer slet ikke.
      Synes virkelig det kunne være fedt, hvis alle metin2 servererne fra gameforge døde ud i alle lande, så de kunne se, hvor meget de har fucket up ;)

- Hardwaii
    • New

. Kunne skam ikke være mere enig med dig der :) elsker også spillet men gameforge ødelægger oplevelsen for nye spillere såvel som gamle De høster folk for penge og ødelægger spillet.. i princippet er metin et rigtig godt spil det er et spil som kræver tid men man hygger sig rigtig meget samtidig, om man spiller alene eller med venner :) Tilbage der jeg begyndte for 9år siden, der var der rigtig mange spillere, men forskellen var at nye spillere også havde lysten til at kæmpe sig videre i spillet :) Det som om alt de adder, er for at tjene en slat penge som f.eks. Lordbånd. Ved self man kan opgradere dem uden at bruge penge men lad os være realistiske, chancen for at få det op i % er også klam. Man kan se at spillet falder sammen når folk fra DE også begynder at droppe off. Det fint folk forsvarer spillet men tænk over hvor meget de har holdt jer for nar, hvor mange år de har løjet og de ansætter nærmest hvem som helst som GM :) back in the days var der nogle gode GM's og GA's OOOOOG de var online ingame og hjalp spillerne ingame, kan huske jeg opdagede ork bossen ikke spawnede, skrev til Jawa og 10min efter spawner han ved mig og fikser spawntiden på orkbossen :) Metin er blevet lidt af en sød joke, spillet er fantastisk men GF er en ret stor joke :) De burde fokusere meget mere på Free2Play delen eftersom det var det princippet var dengang. Det var også så nemt at være free2play spiller med de events dengang. Og enig håber alle stopper og de indser der skal ændringer til for at holde det spil her i live :)

Legends never die.