2 FEJL i spillet

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• New

Vil give jer begge ret, gameforge kvæler os aktive. Der kommer nye tiltag "lyn aktion" fedt.. men den helt nye monster jæger bog kostede alligevel 1000kr.. ja jeg regnede da folk købte den, og 4k dr er over 1000kr... chokerende købte 35 til den pris. Men den kom ikke engang ned under 500kr's dr i hele tidsforløbet..
      Events som ikke giver noget, jeg og flere andre har "bombet" med ønsker om f.eks. fiskepuslespil, men det må vi ikke få, det er over 6-7 måneder siden det var der sidst.

Vi bruger mere tid, flere penge og får alt for lidt igen.
      Et lille forsøg jeg vil dele

Jeg ville lave 48+9 rust.
      Så jeg køber stort ind af items
      Og efter de første 40 slangehaler + (de er nærmest umulige at hunte) og og 45 vdoks (inklusiv krigs dok) er rusten i +3 en enkelt gang i +7 også ned igen. (Har udover 45 vdoks brugt 14 drage doks)

Hvordan fa'en skal folk under level 75+ få en rust +9 til deres level, når du succes rate er = 0%.
      (Jeg misser alt så jeg tæller ikke her haha)
      Men det, samt at gf bare malker og malker og malker.. uden at give noget.. 2500kr på bonusændre men rusten fik ikke 2 gode bonusser til grotte/90 map.
      Når man skal bruge så mange penge at ens yang faktisk kun er til pots, da andet misser.. så forsvinder charmen..

Blåstål+8 bruger 3 rituale sten og 4 magisk sten.. alle med miss.
      hvorfor skal det koste så meget at misse!?
      Gift+8 72 vdoks 11 hvide perler 3 blå perler og 3 magiske sten men +9 glem det. Det gift er og forbliver +8.

Hilsen en misser og aktiv spiller.