Nye Tiltag???

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Nye Tiltag???

hejsa.

Har tænkt lidt over disse muligheder til itemshoppen.

Talisman
      Kunne man ikke gøre dem til fast indhold på itemshoppen? 169 eller 249dr ville være en passende pris, og hjælpe mange spillere.

Kostumer
      Kostumer kommer periodisk og nogle gange løber man desværre tør.. så kunne de eventuelt tilføjese til itemshoppen som fast ting?
      De forhindre mange i at køre zodiac, razador, osv?

Det er blot forslag og ønsker som kunne gavne mange spillere :)

Flyttet til rette sted - Little Devil

The post was edited 1 time, last by Little Devil ().

• Trick2g wrote:

Men diverse runs burde også være muligt at kunne kører uden al det IS crap
      Lige præcis - Men desværre er GameForge servers bygget op på at man skal betale, for klare sig igennem spillet.
      Denne profil indholder hemmelige data, som ingen kender til. :censored_1:

Sjovt FACT: 45 ss G9 sk, klager ikke :love: :hmm:

Tager en pause fra metin2.dk Mere eller mindre stoppet. :fs: [Men tjekker forum af og til. :search:]
    • WilliamDrengen wrote:

DobbeltD er du virkelig så horny efter m2 at du stadig surfer rundt på forumet? Teamet kan ikke gøre noget ved det, jeg er bare glad for at DK stadig kørrer, ikke mere at sige her slut.
      Nu sagde jeg GameForge og ikke Det danske Team. Jeg er udmærket klar over at Teamet intet kan gøre, og GameForge sidder og teer sig som de vil. I spilder tiden. *SNIP*. Gider ikke investere 20.000 kr, for at kunne klare mig i et spil.

Eneste grund til at DK lever, er at I bliver ved med at pumpe penge i serveren.

Advarsel givet for brud på §B.6 - Little Devil

Tager en pause fra metin2.dk Mere eller mindre stoppet. :fs: [Men tjekker forum af og til. :search:]

The post was edited 1 time, last by Little Devil ().

• I siger det jo fint selv.

man er TVUNGET til at spille i højtiderne. Hvis du ikke går all-in ved diverse events, forbliver du en noob i spillet.

Når der så ikke er events, kan du gå og vente til næste event, hvor du så skal få flere bonus ændre.

"Der kan man spare mange tusinder DR" - Det kan man også ved at droppe DK og lade den dø. 11 År med Dansk Metin, så er vi også ved at være ved vejsende.

Må ikke skrive videre, da det vil være i mod GameForge regelsæt.

• dobbelt d. Jeg har alene i det her event lavet 3 vilde hjelme. Men næsten perfekte bonusser. Der sparede jeg 750-1500kr på fortryl og forstærk. + de magisk jernmalm jeg har fået som gjorde det muligt at + min 80'er hjelm.

Jeg har lavet smaragd øreringe +8 takket være eventet.

Jeg har 40+ af ALLE perler grundet påske event
      Bare i hvide perler kan jeg tjene 15kk stk efter eventet. Så der zen bønner, tapper kæledyrs bøger osv. Som ALT SAMMEN har en god værdi igen im 30 dage. Så man netop kan tjene sine 800kk som er nok til at få en lv.75 acc ned i dc og farme yang. Mens du farmer yang hunter du ss, så får du P P P og har tjent kassen. Så køber du grotte gear og farmer yang.

Og wupti du har gear til at køre din lv.95 acc rundt i skoven og farme alt.

Dette kostede 100kr på tyvens handsker og yang opsamler.

Det kan ikke gøres nemmere