Forslag Til Event Kalender.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Forslag Til Event Kalender.

Hejsa, Zitrox her igen.

Vi er et par spillere som har snakket om vores nuværende event kalender.. og den går da vidst lidt i ring? :P

Nu vidst har vi Ramadan event og det har lige været påske, men i mellem de her "store" events, synes jeg ofte vi sidder fast i Malm event, Boss Regn, Super Metins, Fiskeopdræt.. Og Certifikat segl.. Selvfølgelige er nogle af nævnte events super fine. Men trænger vi ikke til lidt gammelt eller sprit nyt?

DT run med gamemasters - Alle tre smede på en gang. Monster Bash Event, Månelys (mere end en til to dage om året).. You name it!

Personligt ser jeg gerne vi får månelys lidt oftere.. vi er en bette server, men få spillere. Så vi skal virkelig knokle for at få de bette kister- Så det kunne være alt for fedt, hvis månelys kom bare 10 gange om året.

Monster Bash Event.. En ting alle spillere kan være med på, hvor man får en super god chance for et bedre pet og nemme yang - Det ser vi 1 gang om året.. Hepper gerne for mere af det.

DT run med GM.. Det var der i gamle dage, hvor gm's kørte os op, og vi kunne +'e hos 3 smede pr run.. det var super behjælpeligt. Og ville nok blive udnyttet ret godt igen.

Dette er bare få forslag til tiltag og tilføjelser, som kunne være super fede at få retur/mere af.

Håber dette vil blive taget til eftertanke og sendt videre til hvor det end høre til.

Venlig hilsen: Zitrox/Belph
    • hejsa^^

Jeg kan godt lide dine forslag til andre begivenheder.

GF beslutter ved store event, hvis og hvornår de er organiseret. (Monster Bash Event / Moonlight / Fish puslespil og meget mere).
      Jeg ved, at min nye GM også laver spontane event og har det sjovt med jer alle sammen.

Nogle "gamle" event vil starte i de næste par uger / måneder.

Der var tidligere spillere i DK, der lavede DT-run for alle spillere ... se forummet ^^ ... det var en god følelse for spillerne som et fællesskab.